'תקועים' בצאת פורים

כאוס תחבורתי: אין אוטובוסים בשכונות חרדיות בירושלים; "זו ענישה קולקטיבית, למה ככה?"

משעות הצהרים הכבישים בשכונת הר נוף בירושלים ריקים אך אין זכר לאוטובוסים • מאות ממתינים בתחנות השונות, אך לשווא • "אין כאן שיכורים ואין פקקים, האם בגלל שאנחנו חרדים ניתן לדלג עלינו?" • חברת סופרבוס מגיבה: "נגרמו נזקים לאוטובוסים" (חדשות תחבורה)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
אנשים מחכים - ולשווא (צילום: באדיבות המצלם)

תושבים ואורחים הנמצאים בשכונת הר נוף בירושלים ובמספר שכונות נוספות בעיר, לא מצליחים לצאת מהן באמצעות תחבורה ציבורית. הכבישים אומנם פתוחים, אין שיכורים שמסתובבים ברחוב, אך אוטובוסים לא נראים לעין.

מאות ממתינים בתחנות האוטובוסים ומתוסכלים. חלקם משוכנעים כי נהגים החליטו להביע מחאה על תקיפת שיכורים של אי אלו נהגים ולכן הם לא נכנסים לשכונה, אלא שכבר שעות, כאמור, אין שיכורים שמסתובבים במקום.

"זוהי ענישה קולקטיבית. בהר נוף אין אוטובוסים לצאת מהשכונה כבר שעתיים", סבור נתי בשיחה עם 'כיכר השבת', "האוטובוסים פשוט לא נכנסים למרות שכל הכבישים פנויים. היה איזה בלגן עם שיכורים אז הפסיקו את הכניסה של אוטובוסים לשכונה, אבל למה כולם צריכים לסבול"?.

הוא מוסיף: "בתחנות עומדים נשים ותינוקות ופשוט סובלים בגלל החלטה לא סבירה של מישהו בכיר", מספר יהודה תושב השכונה בשיחה לכיכר השבת, "כבר יצא החג, הגיע הזמן להסדיר את התנועה ומהר".

"מדובר במאות אנשים בתחנות", מעיד אריה, "למה הם צריכים לסבול ממשהו שהם לא עשו?".

מחברת סופרבוס נמסר בתגובה: "במספר תקיפות אוטובוסים ברחבי ירושלים במהלך הערב הותקפו נהגים ונרגמו אוטובוסים באבנים. נפצע נהג החברה ולמספר אוטובוסים נגרמו נזקים כבדים. עקב החשש הבטיחותי וחשש הנהגים, נעצר השירות בחלק מן השכונות, כשבשעה זו חוזר השירות בצורה הדרגתית לחלקן. אנו קוראים למשטרת ישראל לשמור על בטיחות הנהגים וציבור הנוסעים ולפעול ביד קשה נגד התוקפים".

מדוברות אגד טרם נמסרה תגובה. לכשתימסר – נביאה במלואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר