לקראת סערה בבני ברק

מתנגדי הרפורמה יפגינו מול ביתו של ח"כ משה גפני

פעילים המתנגדים לרפורמה המשפטית שמובילה הממשלה, יערכו מחר הפגנה מול ביתו של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בבני ברק | "גפני מאדריכלי ההפיכה המשטרית", הם טוענים (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פעילים המתנגדים לרפורמה המשפטית שמובילה הממשלה, יערך מחר (שלישי) בשעה 19:30 הפגנה מול ביתו של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, ברחוב יצחק ניסים בבני ברק.

המארגנים מציינים כי זו הפעם הראשונה שבה תתקיים הפגנה נגד הרפורמה מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות.

לדבריהם, ההפגנה, תחת הכותרת "חרדים לדמוקרטיה", "מהווה יריית פתיחה למהלך רחב היקף נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום החוקים, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה 'להוריד את בג"צ' ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות".

המארגנים הודיעו הם "מצפים ממשטרת ישראל להיערך בהתאם ולאפשר להם לממש את חופש הביטוי וזכות המחאה מול ביתו של חבר הכנסת גפני, תוך הקפדה על שמירה על שלום המפגינים".

בהודעה שפרסמו המארגנים נמסר: "חבר הכנסת גפני הוא מאדריכלי ההפיכה המשטרית, לא פחות מלוין ומרוטמן. הוא מסית נגד בית המשפט העליון ושופטיו, ודוהר לעבר פסקת ההתגברות כדי לרמוס את בגצ ולהפוך את ישראל למדינת הלכה חשוכה ולהנציח את עושק הקופה הציבורית ואי השוויון בנטל.

"אם גפני חושב שנשתוק מול הניסיון להפוך אותנו לאיראן – טעות בידיו. נגיע אליו לבני ברק ונבהיר לו שבתי דין רבניים לא ינהלו את המדינה, שחוקי חמץ והיוזמות ההזויות שלו לכפייה ואפליה לא יעברו במשמרת שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר