הקרב על ביטול רפורמת הסלולר

המחלוקת בין גפני לגולדקנופף והצרחות בישיבת הסיעה | פרסום ראשון

שר התקשורת קרעי מבקש לבטל את רפורמת הסלולר שהוביל השר הקודם - יועז הנדל, נגד החרדים | אלא שהוא נתקל במחלוקת חריפה בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' - במסגרת קרבות השליטה על הטלפונים הכשרים - שהובילה לקרב צרחות בין גפני ומקלב לגולדקנופף | כל הפרטים בפרסום ראשון (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני וגולדקנופף (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרסום ראשון ב'כיכר השבת': דרמה פנים חרדית - מאחורי הקלעים, סביב ביטול רפורמת הסלולר של שר התקשורת לשעבר יועז הנדל.

‏שר התקשורת שלמה קרעי קיים לאחרונה מספר פגישות עם ראשי הסיעות החרדיות סביב ביטול הרפורמה, אתמול (שני) נערכה הפגישה האחרונה בנושא.

‏במהלך הישיבות, דרש יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני שתהיה תחרות ופתיחתן של ועדות רבנים נוספות - בתוך הקומה הכשרה, כך שאם עד היום השליטה היתה בידי הוועדה המזוהה עם חסידות גור, מעתה ואילך יהיו ועדות כשרות גם לציבור הליטאי וממילא גם לציבור הספרדי.

לעומת זאת, יו"ר 'אגודת ישראל', שר הבינוי והשיכון יצחק ‏גולדקנופף מתנגד בתוקף לדרישת גפני, ומתעקש שהוועדה הנוכחית תשאר הבלעדית בקומת המספרים הכשרה.

יו"ר ש"ס ח"כ אריה ‏דרעי טרם הביע דעה חד משמעית בנושא, אך ל'כיכר השבת' נודע כי נוטה לתמוך בעמדת גפני, ובכך לאפשר הקמת ועדת רבנים ספרדית.

ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת סיעת 'יהדות התורה' שנערכה אמש בכנסת התפתח קרב של צרחות בין חברי הכנסת.

‏גפני ומקלב צעקו על גולדקנופף: "אתם מנסים לרדות ולשלוט בציבור הליטאי. בדיוק לשם כך הוקמה דגל התורה, להיות עצמאים. אבל אתם לא משלימים עם זה ומנסים לשלוט בנו".

‏גולדקנופף השיב להם, שהם מוזמנים לפתוח קומה חדשה עם מספרים חדשים. דהיינו, שהקידומת של המספרים הכשרים היום - תשאר בלעדית בידי הוועדה הנוכחית.

הסוגייה, עדיין לא נפתרה - ובעוד השר קרעי מבקש להתקדם עם ביטול הרפורמה, המחלוקת הפנימית מונעת זאת לפי שעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר