פרסום ראשון

גפני מבהיר: "בלי פסקת התגברות - אין ממשלה; לא תהיה פשרה"

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, מבהיר בשיחות סגורות כי לא יתפשר על דרישתו לפסקת התגברות | בצל המתווה המרוכך של הרפורמה שהציגה הקואליציה, התבטא גפני כי "בלי פסקת התגברות ברוב של 61 - אין לממשלה הזו זכות קיום" | גפני הוסיף והבהיר: "לא יהיו פשרות בנושא הזה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בצל המתווה המרוכך של הרפורמה המשפטית שהציגה הקואליציה, ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים, מסמן היום (שני) בשיחות סגורות את גבולות הפשרה, שלו, בסוגיה.

"מהרגע הראשון", התבטא גפני בשיחות סגורות, "דרשתי דבר אחד: פסקת התגברות ברוב של 61. דרשנו שיעבור בקריאה ראשונה בכנס החורף, ובכנס הקיץ יעבור בקריאה שניה ושלישית. לא זזנו מהדרישה הזו".

גפני הוסיף והבהיר ברורות כי "בלי פסקת התגברות ברוב של 661 - אין לממשלה הזו זכות קיום. לא יהיו פשרות בנושא הזה".

גפני התייחס בדבריו גם למתווה הנשיא, שניסה לתת לחרדים את חוק הגיוס מוסכם כחוק יסוד, בכדי שיוותרו על הרפורמה, ואמר כי "לא נסכים לפשרה על פסקת התגברות בנושא חוק הגיוס בלבד". לדבריו, "זה (פסקת התגברות. י"כ) נוגע לכל נושאי דת ומדינה".

"ובכלל", הוא הוסיף לסיום, "מי שם אותם (את שופטי בג"ץ. י"כ) להיות מעל הכנסת?".

מלבד הדברים הברורים על פסקת ההתגברות, גפני לא הביע דעה על יתר מרכיבי הרפורמה אך ניתן להעריך שבשאר הנושאים, גפני יסכים להתפשר כפי שהדגיש בעבר בשיחות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר