בין גבעת שאול להר נוף

החל שיווק פארק מגורי היוקרה החדש 'ווסט פארק' בשכונות מערב ירושלים

הסתיים שלב בניית השלד, ההתקדמות נמשכת • סטטוס חדש של מגורי יוקרה בין גבעת שאול להר נוף • צפי אכלוס בעוד 18 חודש (נדל"ן)

(צילום: יח"צ)

עם התקדמות הבנייה של פרויקט היוקרה החדש 'ווסט פארק' במערב ירושלים, יוצאים היזמים לשיווק ומבטיחים בשורה חדשה בעולם הנדל"ן הירושלמי, עם סטטוס חדש של קרבה ואיכות חיים בלב אזור הביקוש שבין שכונות גבעת שאול והר נוף במערב העיר ירושלים.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

לדברי היזמים מדובר למעשה בשני בניינים בני 12 קומות הנבנים ברמה הגבוה ביותר ובתכנון אדריכלי יוקרתי, בסמוך למרכזי התעסוקה והמסחר ועל תוואי הרכבת הקלה שעובר ברחוב כנפי נשרים ומחבר את האזור כולו לעורקי התחבורה הראשיים בכל רחבי ירושלים.

דירות יוקרה במפרט פרימיום ייחודי עם דגש ייחודי על מכלול הפרטים כדי להציב סטטוס חדש ובלתי מתפשר (יח"צ)

פארק מגורי היוקרה "ווסט פארק" משקיף על נוף פנורמי מיוחד במינו לכל צדה המערבי של ירושלים ומציע רמה חדשה של איכות חיים. עם פיתוח סביבתי מושקע, שטחי דשא מוריקים שיעטרו את הפרויקט מכל צדדיו, ניכרת חשיבה תכנונית בעיצוב סביבת מגורים פסטורלית ומזמינה.

כאן ייבנו דירות יוקרה במפרט פרימיום ייחודי עם דגש ייחודי על מכלול הפרטים כדי להציב סטטוס חדש ובלתי מתפשר עבור כל רוכש. המפרט יכלול בין השאר לובאי כניסה מפוארים ומעוצבים, מעליות חדישות ומהירות, מרפסות סוכה, חניות ומחסן לכל דירה.

משווקי הפרויקט ממשרד פלטינהום, המומחים בשיווק נדל"ן יוקרה, מבטיחים בשורה אמיתית שתביא סטטוס חדש של מגורי יוקרה ואיכות חיים מוקפדת עבור סלתה ושמנה של ירושלים. "החל מהיום מוצעות למכירה בווסט פארק מגוון דירות 3,4,5 חד' גדולות ומרווחות וכן דירות גן ופנטהאוזים מרחיבי דעת שיאוכלסו אי"ה בתוך 18 חודש בלבד!".

הפרויקט נבנה בסטנדרט מקצועי גבוהה במיוחד ע"י חברת 'דיסי', מחברות הבניה הגדולות במשק, שבנתה גם את מלון היוקרה 'וולדורף אסטוריה' ועוד עשרות פרויקטים ציבוריים ופרטיים המעידים על ניסיון רב, אמינות ויכולת ביצוע ברמה הגבוהה ביותר.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר