בצל המלחמה

׳בוני עולם׳ בטקס הוקרה שנתי לבכירי הרופאים • צפו

האירוע התקיים בביתו של הנגיד ר' מוטי זוננפלד פטרון פרויקט 'לב דניאלי' המופעל ע"י בוני עולם בכל בתי החולים והמעבדות • את נר החנוכה הדליק פרופ' דניאל זיידמן שבנו הק' יונתן זיידמן הי"ד נרצח בטבח הנורא בשמחת תורה והאירוע הוקדש לזכרו (חרדים).

הרב מוטי זוננפלד- מקים 'לב דניאלי בטקס הוקרה של בוני עולם (צילום: באדיבות המצלם)

צמרת הרפואה בישראל התכנסה בביתו של הנגיד ר' מוטי זוננפלד ברעננה לאירוע ההוקרה השנתי לארגון 'בוני עולם' מיסודו של הרב שלמה בוכנר ובהנהלת הרב אליקים לבנון, המלווים ומכניסים אור ותקווה בבתי זוגות חשוכי ילדים.

השנה התמקדה ההוקרה במיוחד למלאכי 'בוני עולם' שממשיכים יחד עם הרופאים הבכירים לתמוך בזוגות ולסייע להם בצל מלחמת חרבות ברזל.

באירוע המיוחד בביתו של פטרון פרויקט "לב דניאלי" של 'בוני עולם', השתתפו בין היתר הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו, ח"כ הרב יעקב אשר, נציב שירות המדינה פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ, יו"ר עזרא למרפא הרב אלימלך פירר, מנכ"ל משרד העבודה ישראל אוזן, מנכ"ל משרד המדע והחדשנות גדי אריאלי, יו"ר אסותא פרופ' שוקי שמר, מנכלי"ת אסף הרופא ד"ר אסנת לב ציון מנכ"ל יתד נאמן הרב זליג אורלנסקי, מנכ"ל רשת פרח משה שטיין, חבר וועדת הנהלה הרב יעקב שטרנבוך, מנהלי בתי החולים ועוד עשרות בכירים בצמרת הרפואה ובמשק הישראלי.

נציב שירות המדינה פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ פתח באמירת מי שברך לחיילי צה"ל ואמירת תהילים ותפילת 'אחינו כל בית ישראל' לרפואת הפצועים ושלום החטופים.

את נר החנוכה הדליק פרופ' דניאל זיידמן שבנו הק' יונתן זיידמן הי"ד נרצח בטבח הנורא בשמחת תורה.

מנכ"ל הארגון הרב אליקים לבנון הביע בפתח האירוע רגשי הוקרה לכל השותפים לאורך כל הדרך שיחד איתם מביאים אור לעולם. "לצערי את החיים אי אפשר להחזיר, אפשר רק לחיות קדימה, יש לנו עתיד ויש לנו תקווה" אמר הרב לבנון והוסיף: "אתם הצוותים הרפואיים - התקומה של עם ישראל. אתם שעוזרים לזוגות להביא ילדים לעולם התשובה הטובה ביותר למה שקרה בטבח. האכפתיות, המסירות, ושיתוף הפעולה עם בוני עולם לטובת הזוגות, זו הנחמה והכוח שלנו".

משא מיוחד נשא הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו שאמר בין היתר: גם בימים אלו אנו זוכרים את הבתים שחסר בהם אור. בתים שמחכים ומייחלים בהם לשמוע קול ילד. אתם השותפים הגדולים לבניית עולם. כשיש את ההמשכיות יש על מה להילחם. אתם האור שלהם. אור אדיר. חיים שאתם נותנים להם. זו הזדמנות גדולה של כולנו להודות ולקוות לבשורות טובות".

פרופ' דניאל זיידמן הודה לארגון שהקדיש את האירוע לזכרו של בנו. בדבריו הוא דיבר על הקשר ההדוק עם הארגון. "אני מראשונים שהייתי בקשר עם הארגון. כולנו יודעים כמה שמחה אנחנו מכניסים למשפחות הביתה". פרופ' זיידמן הוסיף וביקש לצאת עם מסר של אחדות ולהודות לעבודה הקדושה של הארגון ולרב לבנון בראשם.

ד"ר טליה גבע ממשרד הבריאות ציינה בדבריה את שיתוף הפעולה בין הארגון למשרד הבריאות. "משרד הבריאות מקדיש זמן ואמצעים כדי להביא אור לעולם באמצעות המשכיות. אני מכירה את גודל האתגרים, ואת השמחה שאנחנו מביאים. אין ספק שזו שליחות רבה.

הנגיד ר' מוטי זוננפלד הודה לכל המשתתפים הרבים ואמר: "אתם מביאים אור בכל כך הרבה בתים, לאלפי משפחות, עם כל המיזמים של בוני עולם לזכרה של בתי דניאלי ע"ה. מיזם לב דניאלי הוא בוודאי כזה שהיה הופך את דניאלי למאושרת בהבאת אור לעולם. אור שיש לנו רשות להשתמש בהם. אתם השליחים הנאמנים להביא עוד ועוד חיים לעולם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר