פרסום ראשון

גאידמק נפגש בחשאי עם סגן שר הבריאות ליצמן

סגן שר הבריאות חבר-הכנסת הרב יעקב ליצמן נפגש בחשאי עם איש העסקים ארקדי גאידמק - כך נודע ל"כיכר השבת". השניים דנו בעתידו של בית-החולים "ביקור חולים" בירושלים - הנמצא על קרקעות בבעלות גאידמק. רשם העמותות מסרב להעניק ניהול תקין לביה"ח וקיים חשש לקריסת העמותה (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
נפגש עם ליצמן. גאידמק (פלאש 90)

סגן שר הבריאות חבר-הכנסת הרב יעקב ליצמן נפגש אמש (רביעי) בחשאי עם איש העסקים ארקדי גאידמק - כך נודע ל"כיכר השבת".

על-פי המידע שהגיע לידינו עולה, כי השניים דנו בעתידו של בית-החולים "ביקור חולים" בירושלים. במפגש הפרטי השתתפו גם עורכי-דינו של גאידמק ובניהם עורך-הדין הבכיר דוד ליבאי.

כזכור, לפני מספר ימים התפטר איש התקשורת החרדי דודי זילברשלג מתפקידו כיו"ר עמותת "ביקור חולים", בעקבות דרישת רשם העמותות - לאחר סדרת תחקירים שפורסמו בעיתון "ישראל היום".

בעקבות התפטרותו המתוקשרת ובעקבות כך שרשם העמותות מצא ליקויים ומסרב להעניק ניהול תקין, קיים חשש לקריסת העמותה באופן ממשי - משום שמשרד הבריאות וקופות החולים אינם יכולים להעביר כספים לעמותה.

בית-החולים "ביקור חולים" שמנוהל על-ידי העמותה ונמצא על קרקעות שמוחזקות בבעלות פרטית של גאידמק - מעולם לא שילמו שכירות לגידאמק, המוערכת בשווי של 20 מיליון שקל בשנה.

הפגישה בין ליצמן וגאידמק נמשכה מספר שעות, ובמהלכה ניסה ליצמן להגיע להבנות עם גאידמק על עתידו של בית-החולים, שמסייע רבות לציבור החרדי בירושלים.

יצויין כי לגאידמק אין שליטה על הנעשה בתוככי בית-החולים. השליטה נמצאת במלואה אצל העמותה המנהלת את בית-החולים.

מלשכתו של ליצמן סירבו להתייחס לידיעה. מביקור חולים טרם נמסרה תגובה. גאידמק לא היה זמין לתגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר