מטרסדורף: התושבים תובעים את ראש הישיבה

ראש ישיבת ´אור שמואל´, הרב יצחק ערנפלד יזומן בקרוב לבית-המשפט. הסיבה: תושבים בקריית מטרסדורף מתנגדים לתוכנית בנייה בקרייה

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(פלאש 90)

תושבי קריית מטרסדורף בירושלים מתכוונים לתבוע את ראש ישיבת ´אור שמואל´, הרב יצחק ערנפלד ואת אביו הרב עקיבא ערנפלד לבית המשפט, בעקבות תוכנית להפקעת קרקע ציבורית לבניית בניין נוסף למעון ההורים ´נווה שמחה´ והרחבתו לבית חולים סיעודי.

בוועדה המחוזית התקיים ביום חמישי דיון בעניין הרחבת מעון ההורים, כש-300 תושבים בשכונה חתמו על התנגדותם לסלילת כביש חדש מאחורי בנייני המגורים, כולל במיקום קרוב מאוד לבנייני מגורים והפקעת חלק מהגינה הציבורית לצורכי הקמת מעון ההורים.

התושבים שלחו נציגים להביע את התגנדותם המוחלטת לתוכנית שתשנה ותרע את תנאי חייהם ותבוא על חשבון גינה ציבורית לילדים ותוך סלילת כביש מתחת לחלונות בתיהם.

במידה וההתנגדות בפני הוועדה לא תצלח, התושבים מתכוונים לפנות לבית המשפט ולא לדין תורה, זאת לאור פסק דין שניתן לפני כמה חודשים בדין תורה אחר שהתקיים עם משפחת ערנפלד, בנוגע להרחבת ובניית הישיבה מחדש.

גם אז היו תביעות שהתבררו והתלבנו בבית דינם של הדיינים הרב סילמן והרב נוסבוים, אולם לאחר שמשפחת ערנפלד לא התייצבה לחתימה על זבל"א כפי פסק הדין, התירו הדיינים לפנות לבית המשפט כשהדיינים מציינים זאת בפסקם -"בכל מקום שהוא".

בשכונה זועמים על ההחלטות השרירותיות של היזמים, שנהנים מכוח רב בידם, עקב היותם חלק מבין בוני השכונה, כבר לפני עשרות שנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר