פירות ההסתה

גפני ומקלב קיבלו מעטפות. תכולה: אבקה לבנה, שנאה

מפירות ההסתה החריפה נגד החרדים: מעטפות עם חומר לבן בלתי מזוהה, לצד כתובות נאצה חמורות, הגיעו היום ללשכות החכי"ם משה גפני ואורי מקלב. המעטפות הועברו לקצין הכנסת שפתח בחקירה. לשכת ח"כ גפני: "היה לנו ברור שההסתה הפרועה תוביל לצעדים שכאלו ואולי אף לאלימות" (חדשות, חרדים)

בני סגל | כיכר השבת |

מפירות ההסתה החריפה נגד הציבור החרדי: מעטפות עם חומר לבן בלתי מזוהה וכתובות נאצה חמורות, הדגיעו היום ללשכות חברי הכנסת גפני ומקלב מ´דגל התורה´.

אנשי לשכות יו"ר וועדת הכספים ויו"ר ועדת פניות הציבור, העבירו את המעטפות לקצין הכנסת שפתח בחקירה, אחר מקור ושולחי המכתב. וכן, על מהות האבקה הלבנה.

בשלב זה לא ברור האם מדובר באבקה מסוכנת, או רק במסר חמור בצורת אבקה חשודה, אליו כיוונו השולחים.

אנשי השוליים העומדים מאחורי כתיבת המכתב, חתמו עם השם ´תו מחיר´ כתבו בבוטות ובחריפות, דברים שמתאימים יותר לאירופה האנטישמית, ולא למדינת היהודים.

"אנו, תושבי מדינת ישראל הנאורים, דורשים מכם, אנשי החושך, שתפסיקו לחיות על חשבוננו, וכל היום ללמוד ולא לעבוד ולא ללכת לצבא ולמילואים. תצאו לנו מהוורידים. תפסיקו למצוץ את דמנו ולחיות על חשבוננו, קחו את הפקלאות ושטריימלים ואת הזקנים והפאות המסריחים שלכם ותעופו לברוקלין".

"והיה אם תמשיכו לסחוט תקציבים על חשבוננו, תשלמו מחיר כבד, נאבק בכם פיזית ולא רק בהפגנות. תרגישו את נחת ידינו על גופכם ועל בתי הכנסת שלכם, נמרר לכם את החיים ונתקוף אתכם בעריכם ובשכונותיהם. בתחתית המכתב צוירה גולגולת עם כובע ופאות.

יועץ התקשורת של גפני, ירח טוקר מסר, כי "היה לנו ברור שההסתה הפרועה נגד החרדים תוביל לצעדים שכאלו ואולי אף לאלימות כנגד חרדים, חבל שאין דיאלוג אמיתי בחברה הישראלית אלא מסע שנאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר