אחרי הסערה

מרן הגר"ע יוסף לשר ישי: "חזק ואמץ, ירום ונישא"

מרן הגר"ע יוסף שליט"א, נשיא מועצת החכמים, העלה לתורה הבוקר (חמישי) את יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי והרעיף את ברכתו. "חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת, ירום ונישא וגבה מאוד", אמר הגר"ע. לאחר התפילה, הודה הרב עובדיה לראשון-לציון והרב הראשי לישראל הגר"ש עמאר שליט"א על הגיבוי שנתן אמש לשר ישי. וגם: התמיכה של ליצמן (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |
ישי עם הגר"ע (פלאש 90)

מרן הגר"ע יוסף שליט"א, נשיא מועצת החכמים, העלה לתורה הבוקר (חמישי) את יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי והרעיף את ברכתו.

"חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת, ירום ונישא וגבה מאוד", אמר הגר"ע. לאחר התפילה, הודה הרב עובדיה לראשון-לציון והרב הראשי לישראל הגר"ש עמאר שליט"א על הגיבוי שנתן אמש לשר ישי. "קידוש שם שמים", אמר מרן.

ובינתיים, ישי זוכה לתמיכה מקיר לקיר מהפוליטיקאים החרדים. רובם התקשרו הבוקר לשי אלי ישי והביעו את שאט הנפש מהמעשה של דוד רוזן במהלך אירוע הזיכרון להרוגים באסון הכרמל.

"לא ניתן לכבד את המתים, תוך ביזוי החיים", אמר סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בשיחת הטלפון עם השר ישי.

הרב הראשי יונה מצגר אמר אמש, דקות לאחר שהשר ישי יצא מהאולם: "הרב עמאר ואני יצאנו מהאולם כדי לפייס את בני המשפחות הכואבים וגם כדי לתמוך בישי. לא ייתכן שבאירוע שבו באים לחבק, ילבינו פניו של שר בישראל". דברים דומים אמר הרב עמאר.

מקורבי ישי אמרו אמש ל"הארץ" כי "נעשה לו עוול בשידור חי", והדגישו כי הוא בחר לנטוש את האולם לאחר שהבין כי המשך שהייתו במקום תפגע בטקס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר