מתקפה מבוימת

'קדימה' בלאגן; אליק רון - היוזם, דני רוזן - המבצע

מאחורי המתקפה הבוטה כנגד יו"ר ש"ס, אלי ישי בעצרת הזיכרון השבוע עומד לא אחר מאשר ניצב (בדימוס) אליק רון, המתפקד ל´קדימה´, בעל ה´פה הבעייתי´, שחשף לא מכבר את כוונותיו הפוליטיות. כך חושף היום העיתון "ישראל היום", את האשמותיהם של "גורמים פוליטיים בכירים" (אקטואליה, בארץ)

יוסי וייס | כיכר השבת |
רון ורוזן (מעריב)

כאב שהתפרץ באופן ספונטני, או התקפה פוליטית מוסווית? על פי העיתון ´ישראל היום´, התשובה לכך ברורה: מאחורי המתקפה הפרועה והמבישה כנגד שר הפנים אלי ישי בעצרת הזיכרון לחללי השריפה בכרמל, עומד לא אחר מאשר ניצב בדימוס אליק רון, האיש בעל "הפה הבעייתי" שהתפקד לאחרונה ל´קדימה´.

על פי הדיווח, אותו מביא העיתון בשם "גורמים פוליטיים בכירים", רקח אליק רון את רעיון המתקפה, כשאת הביצוע הוא מותיר בידי חברו דני רוזן.

"נראה כי לאליק רון ולדני רוזן, בן זוגה של אהובה תומר ז"ל, אינטרס פוליטי משותף. אין זה מפתיע שבעוד רון מצטרף לקדימה, רוזן מעיד על עצמו שהוא קרוב לציפי לבני ומודה שאף שוחח עימה בימים האחרונים", אמרו אותם מקורות בכירים במערכת הפוליטית.

לדברי העיתון, דיווחו כמה משפחות שכולות מהאסון, כי אליק רון יצר עימן קשר וניסה לרתום אותן לפעילות פוליטית כנגד הממשלה.

"נדהמנו לגלות כי יש לו כוונות פוליטיות, חשבנו שהוא בא אלינו בידיים נקיות" אמרו המשפחות.

הקשר של רון להתקפה כנגד השר ישי לא בא בהפתעה.

כזכור, עוד בטרם שככו הלהבות, כבר מיהר אליק רון לצאת בקריאות פומביות ולדרוש את התפטרותו של השר ישי, כל זאת כאשר הוא עצמו התפקד פוליטית זמן לא רק קודם לכן, ובכך חשף את כוונותיו הפוליטיות הברורות.

רון מצידו, מעדיף להכחיש מכל וכל את הדברים. בתגובתו ל´ישראל היום´ הוא אומר כי לא פנה לאף אחד, "הכל שקר וכזב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר