סקנדל רפואי > חשיפת "כיכר השבת"

"האחות בשערי צדק אמרה לנו: נלחמתי שיסירו את המצלמות"

דוברת בית-החולים "שערי צדק" מסרבת להכחיש או לאשר את טענת האב החרדי, לפיה הותקנו מצלמות נסתרות בחדר בנו הפעוט ● האב גובה עדויות מהצוות הרפואי ומחולים שנכחו בשעת מעשה, וכעת הוא מקבל גיבוי מפתיע מן האחות הראשית ● לדבריה, היא נלחמה כדי שיסירו את המצלמות (חרדים)

איטל קציר | כיכר השבת |
התינוק, בשבוע שעבר (צילום: כיכר השבת)

בבית-החולים "שערי צדק" מסרבים להכחיש או לאשר את טענת האב החרדי, לפיה הותקנו מצלמות בחדרו של בנו הפעוט המאושפז בבית-החולים בשל תת-תזונה.

"כיכר השבת" שוחח עם דוברת בית-החולים, וזו סרבה להתייחס ישירות לטענה. "היה חשד רחוק ונשקל שימוש במצלמות", אמרה הדוברת לכתב "כיכר השבת", "אבל בסופו של דבר לא צילמנו והוחלט להסתפק במעקב וערנות".

על השאלה האם הותקנו מצלמות בחדר, הדוברת התעקשה שלא להשיב.

שלושה ימים לאחר שנחשפה הפרשה ב"כיכר השבת", שוקל מאיר, אביו של הפעוט, את צעדיו.

בשעות אלה הוא גובה עדויות מהצוות הרפואי ומחולים שהיו עדים להתקנת המצלמות, לטענתו.

"מיד לאחר שנחשפה הפרשה, האחות הראשית אמרה לנו שהיא נלחמה מול אחד הרופאים הבכירים וביקשה להסיר את המצלמות", סיפר האב ל"כיכר השבת". "הבכיר טען שלא נחשוד בדבר, אבל לדבריה, היינו ערניים מספיק כדי להבחין במצלמות שהותקנו. בסופו של דבר, המצלמות הוסרו".

ביום חמישי העניק האב ראיון בלעדי ל"כיכר השבת", בו תאר את מה שהתרחש בחודשים האחרונים.

ד´, בנו הקטן, נולד לפני חמישה וחצי חודשים. "מאז שהוא נולד, הוא סובל מבעיות בריאותיות קשות", הוא מספר בראיון בלעדי ל"כיכר השבת". "למעשה, כבר שבוע לאחר הברית הוא אושפז בבית-החולים לאחר שנדבק בוירוס".

ועכשיו הוא שוב בבית החולים.

מצלמות בחדר

"אחרי בדיקות ממושכות הרופאים החליטו שד´, בני הקטן, מסוגל לעכל סוכר, ואחרי שהתעקשתי להוסיף מינרלים לסוג המזון המיוחד שניתן לו, מצבו החל להשתפר".

אלא שהשבוע, בזמן שהאב שהה בבית והאם שהתה סמוך למיטתו של ד´, נכנס לפתע צוות רפואי אל החדר וביקש ממנה לעבור אל חדר הטיפולים.

"זה קרה אחרי יום קשה מאוד מבחינתנו. ד´ עבר ניתוח, הוא לא אכל בגללו כל היום והיינו ממש מותשים. אשתי סיפרה שהצוות הגיע מצויד בעגלה המכוסה בסדין.

"היא מיהרה להתקשר אליי ואמרה לי: משהו מוזר קרה. כשהגעתי אל בית-החולים, סיפר לנו אחד החולים שראה איש ביטחון יוצא מהחדר, עם מכשירים דיגטליים".

לאב יש הסבר מדויק למה שהתרחש באותן שעות בחדר הסגור: "הם התקינו מצלמות. ככה גם העריכו כמה חולים שדיברנו איתם. אשתי ניסתה לתעד את איש הביטחון, אבל הוא ברח".

בהמשך, טוען האב, הוסרו המצלמות לאחר שאיים בעורכי דין. אבל חולים ואנשי צוות, כך לטענתו, ראו במו עיניהם את המצלמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר