"משכנות התורה" חוגגים: הרבנים יתמכו

יום חגו של ראש ישיבת "משכנות התורה": הרב אפרים כהן שחולל סערה, יעמוד היום בראש אירוע מיוחד לציון עשור לישיבה. בצל הסערה הגדולה שחולל, יתקיים האירוע באולם הישיבה שברח´ עזרא 72 בבני-ברק, בהשתתפות גדולי ישראל וראשי הישיבות, ובהם גם מרן הגראי"ל שטיינמן

איטל קציר | כיכר השבת |
ישתתפו (עוזי ברק)

הרב אפרים כהן, ראש ישיבת "משכנות התורה" שחולל סערה לאחר שבייש את תלמידו בחופתו, יקיים הערב כינוס חגיגי, לציון עשור להקמתה של הישיבה.

בצל הסערה הגדולה שחולל, יתקיים האירוע באולם הישיבה שברח´ עזרא 72 בבני-ברק, בהשתתפות גדולי ישראל וראשי הישיבות ובהם מרן ראש הישיבה הגאון הגראי"ל שטיינמן ומרן הגאון רבי מיכל יהודה ליפקוביץ.

כזכור, לפני שבועות אחדים השתתף הרב כהן בחתונת תלמידו, ולאחר שהחתן סרב להיכנס ל"חדר ייחוד" בחר ראש הישיבה לעזוב את האירוע תוך שהוא מורה גם לתלמידיו לנהוג כן.

קרוב משפחתו של החתן, הרב רפאל כהן, סיפר: "רגע אחרי החופה, הרגשתי תזזית שהחלה באולם. מיד הניפו את החתן על הכתפיים של אחד הבחורים. החתן היה נראה חיוור כסיד, העיניים שלו היו בוהות, תקועות בחלל האוויר, ימינה שמאלה. עוד לא הבנתי מה קרה.

"לאחר מספר שניות, הבנתי שראש-הישיבה ביקש מיד אחרי החופה שהבחור ייכנס ל´חדר ייחוד´ (כפי שנוהגים בציבור האשכנזי, בניגוד לספרדים - כפי דעתו של מרן הגר"ע יוסף שליט"א) וכשהובהר לו שהבחור לא נוהג כך - בהסכמת שני הצדדים במשפחתו - ראש-הישיבה אמר שהוא מיד עוזב את המקום, והורה גם לבחורים לעזוב את המקום".

לדברי הרב כהן, מדובר בבחור ספרדי שלומד בישיבה של אשכנזים. "כמדומני שגם ראש-הישיבה הוא ספרדי", גילה הרב כהן.

הערב, כאמור, יזכה הרב כהן לתמיכה משמעותית - בדמותם של הגראי"ל שטיינמן והגרמ"י לפקוביץ שיקחו חלק באירוע החגיגי.

ההזמה לאירוע (יענקי לוי - חדשות 24)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר