דאגות אברכים: למה לוקחים כסף מחב"ד?

כאילו שבחוץ לא משתוללת רוח של הסתה נגד החרדים, פשיטות ענק על מאות מוסדות תורה ברחבי הארץ, וחקירות נגד מעילות ענק בכוללים. לא תאמינו מה מעסיק כעת קבוצת אברכים ליטאים: שיתוף פעולה פורה בין רשת הכוללים ´עטרת שלמה´ לארגון החסד החרדי הגדול בישראל - ´כולל חב"ד´ (חרדים)

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
דחה את טענות האברכים. מרן הגראי"ל (צ´: פלאש 90)

כאילו שבחוץ לא משתוללת רוח של הסתה נגד החרדים, פשיטות ענק על מאות מוסדות תורה ברחבי הארץ, וחקירות נגד מעילות ענק בכוללים. לא תאמינו מה מעסיק כעת קבוצת אברכים ליטאים.

בשבועות האחרונים נרקם לו שיתוף פעולה מעניין בין רשת הכוללים ´עטרת שלמה´ לארגון החסד החרדי הגדול בישראל, ´כולל חב"ד´, שמחלק מידי חודש סלי מזון ענקיים מזה שנים רבות לעמך בית-ישראל (וכן, גם לאלפי משפחות ליטאיות). שיתוף הפעולה הזה, מסתבר, צורם לכמה אברכים המשתייכים לרשת.

קבוצת האברכים עלתה הבוקר (רביעי) לביתו של מרן ראש-הישיבה הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש בבני-ברק וניסו לשכנע אותו שייצא נגד שיתוף הפעולה.

במשך דקות ארוכות הם ישבו מול ראש-הישיבה וניסו לשכנע אותו לצאת נגד חב"ד. להפתעתם, הגראי"ל היה מעודכן מזמן בשיתוף הפעולה ואף נתן לכך הכשר.

האברכים, שמקבלים מידי חודש בחודשו תקציבים מ"המדינה הציונית", לא וויתרו וניסו להסביר לראש-הישיבה את ה´חומרה´ שבלקיחת כסף - אוי ואבוי - מחסידות חב"ד. הגראי"ל עמד על שלו ודחה את טענותיהם.

האברכים יצאו מאוכזבים מביתו של מרן ראש-הישיבה. כעת, החלו להפיץ פשקווילים נגד שיתוף הפעולה הפורה בין רשת הכוללים לארגון החסד הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר