"מבצע מנויי קורבן פסח"

אנשי הר-הבית הגיעו לבית הגר"ח קנייבסקי עם גדיים

האם מרן הגר"ח קנייבסקי קורא להקריב קורבן פסח? יהודה גליק יו"ר "הקרן למורשת הר-הבית" הגיע לבית הגר"ח וסיפר על מבצע מנויי קורבן פסח. "הגר"ח שמע בקשב רב על המבצע והביע שביעות רצון", סיפר גליק. לבית הגר"ח הוא הגיע עם 2 גדיים: "הוא קורא לציבור להירשם כמנויים" (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |

האם מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א קורא להקריב קורבן פסח? ר´ יהודה גליק יו"ר "הקרן למורשת הר-הבית ובית-המקדש" הגיע לביתו של הגר"ח קנייבסקי וסיפר לרב על פרויקט מבצע מנויי קורבן פסח, במסגרתו מחתימים אנשים ברחבי הארץ. לדברי הרב גליק, "הגר"ח שמע בקשב רב על המבצע והביע שביעות רצון רבה ממנו".

לבית הגר"ח הגיע ר´ יהודה גליק עם שני גדיים כאשר לאחת מהם היה קליפס באוזן שסומן על-ידי משרד החקלאות ולשני עדיין לא חובר הקליפס. גליק הסביר לגר"ח כי לרוב הצאן בארץ-ישראל יש קליפס באוזן על-פי דרישת משרד החקלאות.

"בעקבות פעילות הקרן למורשת המקדש נמנעים בעלי צאן רבים מלנקב את אוזנם של הוולדות עד אחרי חג הפסח על מנת שיהיו מוכנים להקרבה במידה ונזכה לכך. בכך אנו מביעים את רצוננו הכן לקיים מצוה חשובה זו של קרבן הפסח כבר השנה", אמר גליק.

לדבריו, "הגר"ח התלהב מאוד מהעניין וביקש לומר בשמו כי הוא קורא לציבור להצטרף ולהירשם כמנויים לקרבן פסח. יחד עם זאת ביקש הגר"ח בכל לשון של בקשה להבהיר כי בשום פנים ואופן אין להקדיש את בעלי החיים עד אשר ניתן יהיה בפועל להקריבם לקרבן פסח".

אנשי הקרן אומרים כי בעקבות מפגש זה החליטו ראשי ועד הרבנים לענייני צדקה בארץ-הקודש להצטרף למהלך ולשתף פעולה עם הקרן "על מנת להגביר עד כמה שניתן את המודעות הציבורית למצוה חשובה זו של קרבן פסח". בימים הקרובים הם צפויים להוציא עלון של וועד הרבנים בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר