ביתר: ראש העיר במבצע צביעת בתים

במבצע ענק של עובדי עיריית ביתר עילית, שוטרים וכבאים שוקמו ו´הוכשרו´ עשרות בתים בעיר לקראת חג הפסח. ראש העיר התנדב לצבוע ראשון. המשתתפים עסקו בשיקום ותיקון הבתים. הם סיידו את חדרי המגורים, ביצעו תיקוני טיח ואינסטלציה, תיקנו מטבחים רעועים, פינו עשרות מכולות של גרוטאות

ראש העיר צובע בתים (יהודה קלמן)

במבצע ענק של עובדי עיריית ביתר עילית, שוטרים וכבאים שוקמו ו´הוכשרו´ עשרות בתים בעיר לקראת חג הפסח הבעל"ט.

ביוזמת מחלקת הרווחה ואגף שפ"ע של העירייה, שוטרי ה´שיטור הקהילתי´ ומפקדי תחנת ´כיבוי אש ביתר´ לבשו במהלך הימים האחרונים עשרות עובדי האגף, שוטרים וכבאים סרבלי עבודה ויצאו לבתיהם של עשרות משפחות מעוטי יכולת בעיר שנבחרו ע"י מחלקת הרווחה.

המשתתפים עסקו בשיקום ותיקון הבתים. הם סיידו את חדרי המגורים, ביצעו תיקוני טיח ואינסטלציה, תיקנו מטבחים רעועים, פינו עשרות מכולות של גרוטאות ואף רכשו למשפחות ציוד בסיסי, בגדים ורהיטים. בני המשפחות קיבלו את היוזמה בהתרגשות רבה וחלקם התקשו להסתיר את דמעותיהם.

במהלך העבודות הצטרפו גם ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין וצוות לשכתו וסייעו בעבודות.

הרב רובינשטיין שיבח את מפקד ה´שיטור הקהילתי, רס"ב גבי יורם ושוטריו, את מפקד תחנת הכיבוי בביתר, שי תורג´מן והכבאים. מנהלת מחלקת הרווחה, הגב´ אנגלמן ומנהל אגף שפ"ע, ה"ה יוסי יונה על היוזמה המרגשת.

"זכות גדולה נפלה בחלקכם להכשיר בתים למשפחות מעוטות יכולת שיוכלו לחוג עם בני משפחותיהם בהרחבת הדעת ובשפע ואני מאחל לכולנו שנוכל תמיד להמשיך לתמוך ולסייע למי שלא שפר עליהם גורלם. ולשוטרים והכבאים; לו יהי זה בעז"ה עיסוקכם העיקרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר