הקצב מבורו-פארק

פני הטירוף: אחרי שרצח את לייבי, השתתף בתפילה למענו

פרטים חדשים שנחשפים מחקירת הרצח המזעזע של הילד לייבי קלצקי ז"ל, מעלים מסקנה אחת: מעשיו של הקצב מבורו-פארק, לוי ארון, שוברים שיאים חדשים של רשעות ואכזריות בלתי-נתפסת. גרושתו השניה מכנה אותו "סוציופט קר", וחבר לעבודה חושף: אחרי שרצח הוא הגיע להתפלל בעצרת למען לייבי (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |

עוד ועוד פרטים נחשפים על דמותו של הרוצח המתועב לוי ארון, אך גם בהם אין די בכדי לשפוך פרטים על המניעים שהובילו אותו לטבח המזעזע.

גרושתו הראשונה של לוי, דיאנה, הכלואה בכלא פדרלי על עבירות הונאה אומרת בראיון ל"ניו-יורק פוסט" כי בעלה לשעבר הינו "סוציופט קר" וצריך לעמוד לדין על מעשיו הנוראים. לדבריה, לוי שפוי לגמרי ואינו יכול לטעון כי אינו אחראי למעשיו.

"הוא הרג ילד קטן, רק בשל הצורך להיות מפורסם", מאבחנת גרושתו של לוי, "כל חייו הוא האמין כי יהיה זמר מפורסם ואף כתב שירים. כנראה בגיל 35 כשהבין שלא יצליח, ניסה להתפרסם בדרך הנוראה והמוזרה הזאת".

ביום שלישי הלך לוי כרגיל לעבודתו בחנות לחומרי בניין, כאילו לא היה אחראי על מעשה מזוויע, לא אנושי בעליל.

אחד מהעובדים מספר כי הרוצח השתתף בתפילות ובאמירת פרקי התהילים לזכותו של לייבי ז"ל, לאחר שככל הנראה כבר רצח אותו. "לאחר התפילה כשאמרו את שמו של לייבי, תיקן לוי את החזן ואמר לו כי צריך להגות את שמו של לייבי אחרת וכי החסיר אות".

ובתוך כך, כלי התקשורת בארה"ב יוצאים מגידרם ומסקרים את הקידוש ה' שחוללה משפחתו של לייבי קלצקי. הם מתפעמים מהעובדה כי בעיצומם של ימי השבעה הקשים מנשוא על הרצח הטראגי והנורא של בנם לייבי ז"ל, לא שכחו הוריו ומשפחתו להוקיר תודה ולהודות לרשויות החוק ולאלפי המתנדבים שהתגייסו בכל ימי החיפושים למען בנם.

"אנו אסירי תודה לה'", כותבים בני משפחת קלצקי, "ורוצים גם להודות לכולכם - לחברים, לשכנים שלנו ולכלל תושבי ניו יורק ובפרט לכל המתנדבים המסורים ולכל רשויות המדינה שסייעו לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר