המשטרה בודקת: האם רוצחו של לייבי קלצקי היה שפוי?

החקירה נמשכת: רוצחו של לייבי, לוי ארון עובר בימים אלה בדיקות כדי לבדוק האם הוא אכן סובל מאי שפיות והפרעות נפשיות. מש הגיעו לנחם את הוריו של לייבי, ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג ומפקד המשטרה ריי קלי. בסיום הביקור, אמר בלומברג לכלי התקשורת: "זה אחד הימים העצובים ביותר בעיר"

ישראל כהן | כיכר השבת |
לוי ארון, הרוצח

חוקרי המשטרה והבולשת הפדרלית ממשיכים לסרוק ולחפש כל בדל ראייה שיסייע להם בחקירת הרצח הנורא של הילד לייבי קלצקי ז"ל.

אתמול פשטו שוב החוקרים על ביתו של לוי ארון והוציאו רהיטים ומזרונים מהמבנה. בנוסף, הרחיבו החוקרים את חיפושיהם למדינות נוספות בארה"ב, בהם התגורר הרוצח בעבר, כדוגמת טנסי, ארקנסו ופלורידה.

"אנחנו אוספים כל ראייה משפטית אפשרית", אמר התובע המחוזי של ברוקלין צ'רלס היינס, "חלק גדול מהממצאים שאספנו ישמשו כראיות נגד לוי בכתב האישום שיוגש השבוע כנגדו".

בימים האחרונים עובר הרוצח לוי ארון בדיקות פסיכיאטריות כדי לבדוק האם הוא אכן סובל מאי שפיות והפרעות נפשיות. "כדי להירגע מהקולות שהוא שומע, הוא מקשיב כל הזמן למוזיקה" סיפר עורך דינו של הרוצח.

ובתוך כך, גובר זרם אלפי המנחמים מכל רחבי ארה"ב לבית משפחת קלצקי בבורו פארק. המונים מגיעים לנחם, לתמוך ולחזק את המשפחה האבילה.

אמש הגיעו לנחם את הוריו של לייבי, ראש עיריית ניו יורק מייקל בלומברג ומפקד המשטרה ריי קלי.

בסיום הביקור, אמר בלומברג לכלי התקשורת: "זה אחד הימים העצובים ביותר בעיר. הבעתי את תנחומינו בפני בני המשפחה, ואין הרבה עוד מה לומר. אני חושב שכולנו צריכים, לפני שאנחנו הולכים לישון, להביט על הילדים שלנו, ולהבין איזה מזל שיש לנו אותם".

וגם: שני הבחורים שהביאו ללכידת הרוצח, מדברים על-כך בראיון מיוחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר