ללא סיבה: אברכים יוצאים להפגין מידי יום באתר חפירות ביהוד

"אפריקה ישראל פועלת באתר ביהוד תחת פיקוח צמוד של מפקח מטעם האגודה למניעת חילול קברים, ועד עתה לא נמצאו שום קברים או סימן לקבר" - כך מגיבים בחברת בנייה הגדולה בעקבות פרסומים שונים נגדה ובעיקר בעקבות המשך ההפגנות היומיות של פעילי 'אתרא קדישא' באיזור המתחם (חרידם)

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |

"אפריקה ישראל פועלת באתר ביהוד תחת פיקוח צמוד של מפקח מטעם האגודה למניעת חילול קברים, ועד עתה לא נמצאו שום קברים או סימן לקבר" - כך מגיבים בחברת בנייה הגדולה בעקבות פרסומים שונים נגדה ובעיקר בעקבות המשך ההפגנות היומיות של פעילי 'אתרא קדישא' באיזור המתחם.

"אפריקה ישראל חברת בנייה בעלת עשייה רבת שנים פועלת ותמשיך לפעול בשקיפות מלאה, תוך הקפדה מלאה של הנחיות בתי-הדין בבני-ברק ובירושלים", מדגישים בחברה.

כזכור, לפני מספר חודשים פורסם ב'כיכר השבת' על אתר החפירות ביהוד שבתחילה היה חשד שיש בו קברים. ב'אתרא קדישא' דרשו כבר בתחילה שליטה מלאה בנעשה בשטח, למרות שבתי-הדין בבני-ברק וירושלים שלחו נציגים משלהם.

לפני כשבוע ביקשו תלמידי חכמים חשובים לסייר במתחם על מנת לראות מקרוב את השטח. "למרות, שהאתר הינו אתר בנייה הסגור לקהל, החברה פעלה להסדרת אישור כניסה וארגנה סיור מקצועי בו הציגה בפניהם בשקיפות מלאה את הממצאים הארכיאולוגים באתר", מספר גורם בחברה בשיחה עם 'כיכר השבת'.

מפקח האגודה למניעת חילולי קברים הבהיר כי הפעולות באתר מתקיימות תחת השגחתו המלאה, וכי עד עתה לא נמצא באתר שום קבר.

"יחד עם זאת", מדגישים בחברה, "גורמים ב'אתרא' ממשיכים לשקר שיש קברים ביהוד ושולחים מפגינים כמעט מידי יום".

לדבריהם, "מתחזקת ההערכה כי ככל שהעבודה באתר מתקדמת, ומתברר כי אין באתר שום פרט שקשור לקבר - חשים גורמים ב'אתרא' שלא בנוח נוכח הצורך הפנימי שלהם לתת הסברים לפעילי הארגון, שבזבזו שעות רבות לחינם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר