המחאה שווה כסף

עסקן מקים עיר אוהלים חרדית בירושלים; 150 ש"ח לכל דייר

בשכונת שמואל הנביא בירושלים תקום בימים הקרובים עיר אוהלים חרדית - כמחאה על מצוקת הדיור ההולכת ומחריפה ● מאחורי היוזמה עומד עסקן חרדי תושב השכונה, שהחליט - בשונה מן המאבק המתרחש ביתר חלקי הארץ - לגבות כסף מכל דיירי האוהלים. כמה זה יעלה לכם, והאם הרבנים תומכים? (ארץ)

יוסי פוקס | כיכר השבת |
מחאת האוהלים. בקרוב עם הכשר (פלאש 90)

מחאה חרדית למהדרין: בשכונות שמואל הנביא בירושלים מתפרסמות בשעות האחרונות מודעות הקוראות לציבור החרדי להצטרף למאהל חרדי חדש שיוקם בעקבות מצוקת הדיור החריפה.

תחת הכותרת "מה טובו אהליך יעקב" נכתב בהן: "עקב המצב הקשה של הדירות בירושלים ובאזורים חרדים בפרט, התארגנה קבוצה של אברכים למחות ולזעוק בעניין הזה, הכל בהכוונת גדולי ישראל.

"בקרוב תוקם שכונת אוהלים ברחוב שמואל הנביא, שיהיה מיועד לגברים בלבד".

ל"כיכר השבת" נודע כי מאחורי היוזמה עומד עסקן חרדי תושב השכונה, שהחליט - בשונה מן המאבק ביתר חלקי הארץ - לגבות כסף מכל דיירי האוהלים.

כתב "כיכר השבת" יצר קשר עם העסקן וביקש להצטרף. "זה יעלה לך 150 ש"ח, לכיסוי ההוצאות", נאמר לו.

העסקן התנה תנאי נוסף: כשכלי התקשורת מגיעים לסקר את המחאה, הדיירים מתבקשים להגיע למתחם בהקדם האפשרי כדי להראות נוכחות.

"הרבה רבנים מגבים אותנו אבל הם לא רוצים שנפרסם את שמותיהם", מספר העסקן. "האוהלים אמורים להגיע אלינו בקרוב. לכל המאוחר - הם יוקמו עד תחילת השבוע".

שמו של הרב ישראל לוי, מרבני שכונת שמואל הנביא נקשר למחאה אולם הוא מכחיש כל קשר אליה. "צריך למחות נגד מחירי הדיור, אבל לא הבעתי את הסכמתי להקים אוהלים. זה יכול לגרום לחילול ה'", הוא אומר בשיחה ל"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר