עדות מזעזעת

שעות לרצח - החשוד ביקש: "תתפללו שמשיח לא ימות"

שכניו של החשוד ברצח ה'בבא אלעזר', מדברים. "הוא היה מוסר שיעורים נפלאים. רק אתמול מסר שיעור על חורבן הבית וגרם למשתתפים לבכות", סיפר מכר. חבר נוסף: "באחרונה הוא ביקש מאיתנו להתפלל שמשיח בן-יוסף לא ימות. חשבתי שמדובר על משהו מהגמרא, הוא לא היה נראה איתנו" (חרדים)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
החשוד ברצח. (בועז בן ארי, כיכר השבת)

שכניו של החשוד ברצח המקובל רבי אלעזר אבוחצירא ה'בבא אלעזר', זכר צדיק וקדוש לברכה - טוענים שמדובר באדם נורמלי לחלוטין שהיה חלק בלתי-נפרד מהקהילה החרדית בעיר אלעד.

"הוא היה מוסר לנו שיעורי-תורה נפלאים כמה פעמים בשבוע", סיפר אחד ממכריו הוותיקים, "רק אתמול הוא מסר לנו בבית-הכנסת שיעור מאלף על חורבן הבית ושנאת חינם וגרם לרבים בקהל לבכות".

המכר סיפר שהעירו אותו הלילה מהשינה, דקות לאחר שנודע זהות החשוד ברצח. "כולם פה מתגודדים מסביב לבית, אף-אחד לא מבין מה קורה, יש בלבול גדול".

חבר אחר סיפר: "באחרונה הוא ביקש מאיתנו להתפלל שמשיח בן-יוסף לא ימות. הוא התבטא שהמשיח פה ואסור לתת לו למות. חשבתי שהוא מדבר על משהו מהגמרות, לא הבנתי את עומק כוונתו. זה לא אותו בן-אדם שהכרתי, הוא לא היה נראה פה, איתנו".

החבר נשמע מבולבל. "לא מובן מה נכנס בו, השכל לא מקבל את זה, קשה להבין מה קרה כאן. כנראה שיש דברים שמעבר לבינה שלנו. אני חי איתו שנים ולא מצליח להבין את זה. זה לא רוח שטות שנכנסה בו, זה משהו הרבה יותר חמור".

לא מעט שכנים מספרים על הבקשה של החשוד ברצח "להתפלל שמשיח בן-יוסף לא ימות". מורה בחיידר המקומי באלעד, סיפר הלילה: "שעות לפני הרצח, הוא הסתובב בחיידר ואמר לתלמידים שיתפללו טוב שמשיח בן-יוסף לא ימות הלילה. אף-אחד לא הבין את דבריו".

עכשיו, לצערינו, כולנו מבינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות