יהדות התורה: "הרצח של המקובל והילד לייבי - מחייב חשבון נפש"

סיעת יהדות התורה בהודעת אבל מיוחדת בעקבות הרצח של המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל: "אנחנו עדיין בתוך השלושים, לרצח האכזרי והנורא של הילד לייבי קלצקי ז"ל בניו יורק, בידי מטורף יהודי. עכשיו נרצח הצדיק המקובל בידי מטורף יהודי. זה מחייב את כל השפויים, לחשבון נפש ולהתארגנות לשמירה בכל המקומות"

ניצן ארליך | כיכר השבת |

"סיעת 'יהדות התורה' אבלה ומזועזעת יחד עם כל בית ישראל על האבידה הנוראה, בהסתלקותו של הצדיק המקובל רבי אלעזר אבוחצירא זצוק"ל מבאר-שבע, נכדו של הצדיק הגדול המקובל הבאבא סאלי זי"ע", כך נפתחת הודעת אבל מיוחדת של סיעת 'יהדות התורה'. "ימי בין המצרים היו לאבל ולאבדן נורא לכלל ישראל. זכותו של הצדיק תגן על עם ישראל בתקופה הקשה שאנו חיים בה".

עוד נכתב בהודעה: "אם היה מדובר בסילוקן של צדיקים בדרך הטבע, כבר נאמר: קשה סילוקן של צדיקים כשריפת בית אלוקינו. על אחת כמה וכמה שאסור לנו לעבור על סדר היום על הדרך בה נקטף הצדיק ברצח נתעב. היו צדיקים שנרצחו בידי גויים עמלקים מאומות העולם. אבל רצח צדיקים וילדים בידי יהודים מטורפים, זה דבר שלא היה מאז היות ישראל לעם".

יו"ר הסיעה ח"כ הרב ישראל אייכלר קרא להתארגן ולשמור על ילדים ואנשים מבוגרים, במקומות ציבוריים, מפני מטורפים המסוכנים לציבור.

"אנחנו עדיין בתוך השלושים, לרצח האכזרי והנורא של הילד לייבי קלצקי ז"ל בניו יורק, בידי מטורף יהודי. עכשיו נרצח הצדיק המקובל בידי מטורף יהודי. זה מחייב את כל השפויים, לחשבון נפש ולהתארגנות לשמירה בכל המקומות. רק גדולי ומאורי הדור האדמורי"ם, פוסקי הדור וראשי הישיבות, יוכלו להדריך אותנו ולהורות לנו את המעשה אשר נעשה לתיקון המצב הרוחני, אבל עלינו להתארגן באופן המעשי להגן על הציבור מפני מעשים כאלה", הוא אומר.

"מציאות החיים הוכיחה כי המטורפים מבטאים ונכשלים בדברים שהשפויים מתגברים עליהם. בעבר הרחוק המטורף היה צועק ברבים, את מה שהשפויים לחשו בשקט. היום המטורפים רוצחים ילדים וצדיקים, גברים ונשים וזה מחייב את השפויים בחשבון נפש עמוק ובכללי שמירה מעולה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר