שוב: אין משכורות ב"מעיין החינוך התורני"

בפעם השנייה השנה, מאות גננות העובדות ב'רשת מעיין החינוך התורני' של ש"ס לא קיבלו משכורות. הגננות, ברובן נשות אברכים מהשכבה החלשה אשר משכורתן היא זו שמכלכלת ומחזיקה את הבית, נמצאות בשל כך בקשיים גדולים, כאשר הן מתקשות בתשלומים הכרחיים בעקבות כך. גיל דוד, מנכ"ל רשת הגנים של מעיין החינוך התורני סרב להגיב

יוסי פוקס | כיכר השבת |
(פלאש 90)

מאות גננות של 'רשת מעיין החינוך התורני' של תנועת ש"ס לא קיבלו משכורות של החודש שעבר והחודש הנוכחי - כך נודע ל'כיכר השבת'.

רשת החינוך של ש"ס, היא אחד מעיקרי פועלה של התנועה. ברשת מתחנכים עשרות-אלפי ילדים בכל רחבי הארץ, חרדים ומסורתיים, בבתי-ספר ובגנים, בתלמודי-תורה ובתיכונים - אלא שבחודש שעבר, ללא כל התרעה מוקדמת, רשת החינוך לא העבירה את משכורתן של מאות גננות ברחבי הארץ.

הגננות, ברובן נשות אברכים מהשכבה החלשה אשר משכורתן היא זו שמכלכלת ומחזיקה את הבית, נמצאות בשל כך בקשיים גדולים, כאשר הן מתקשות בתשלומים הכרחיים בעקבות כך.

יצויין כי עיכוב משכורות דומה לכך התרחש לפני כחודשיים ובעקבות כתבה של חיים שקדי ב'כיכר השבת', המשכורות שולמו מספר ימים לאחר הכתבה.

אברהם (שם בדוי) שרעייתו עובדת ברשת הגנים מספר בשיחה עם 'כיכר השבת': "זה כבר שתי משכורות שלא קיבלנו, אנחנו לא מסתדרים, אנחנו לוקחים הלוואות, גם בבנקים לא מאשרים הלוואות כי רואים שלא ניכנס משכורת כבר חודשיים".

"ש"ס מחשיבה את עצמה למפלגה חברתית. איך הם נותנים לעובדי התנועה התגלגל ולחפש הלואות ולבזות את עצמם?", אומרים כמה מהם.

שוחחנו עם אברך נוסף שרעייתו עובדת ברשת הגנים והוא סיפר: "כבר שבוע וחצי אומרים לנו שזה כבר מסתדר, אבל במציאות הכל נשאר אותו הדבר".

גיל דוד, מנכ"ל רשת הגנים של מעיין החינוך התורני של ש"ס סרב להגיב לכתבה.

מלשכת שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "הנושא מטופל על-ידי הגורמים המקצועיים בראשות השר משולם נהרי ויבוא על פתרונו בימים הקרובים בעז"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר