פואד נגד החרדים: "אני משלם מיסים והם יורקים לי בצלחת"

אחרי ההתבטאויות החריפות אתמול בנושא ההתפרעויות בחטיבת אפרים, חבר הכנסת פואד בן אליעזר מתייחס לסוגיית הדרת הנשים הבוערת, ומציין כי "אני לא ישן בלילה , מזכיר לי את איראן". זאת בראיון לתוכנית הבוקר "שמונה עד עשר" עם מוטי לביא ברדיו 'קול ברמה' (חדשות, בארץ)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
(פלאש 90)

אחרי ההתבטאויות החריפות אתמול בנושא ההתפרעויות בחטיבת אפרים, חבר הכנסת פואד בן אליעזר מתייחס לסוגיית הדרת הנשים הבוערת, ומציין כי "אני לא ישן בלילה , מזכיר לי את איראן". זאת בראיון לתוכנית הבוקר "שמונה עד עשר" עם מוטי לביא ברדיו 'קול ברמה'.

אתמול חבר הכנסת פואד בן אליעזר, התבטא באופן חריף ביותר על ההתפרעויות בחטיבת אפרים ע"י פעילי הימין הקיצוני. הבוקר, בראיון לתוכניתו של מוטי לביא ברדיו 'קול ברמה', מתייחס השר לשעבר, לנושא הדרת הנשים ומביע דאגה על ההקצנה בנושא: "אני לא ישן בלילה , מזכיר לי את איראן".

בראיון, מצטער חבר הכנסת על ההקצנה בנושא ההדרת הנשים בתקופה האחרונה ומתייחס לנושא ההפרדה באוטובוסים, שירת הנשים בצבא וחדרי הכושר בטכניון.

פואד בן אליעזר תולה את תקוותיו לפתרון בנושא בידי ההנהגה הפוליטית ומציין כי " לא ייתכן שאוכלוסייה שלמה מתפרנסת ממני ואני משלם את הקיום שלה והיא יורקת לי בצלחת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר