הסיפור המלא נחשף > בלעדי

נוסעי האוטובוס: "הנוסעת איימה לשיר ולהוריד בגדים"

'כיכר השבת' חושף את הסיפור המלא מהפרוקובציה שחוללה הסטודנטית בקו 451 שזכתה לכותרות ללא פורפורציה במדיה החילונית. נוסעים חרדים טוענים כי טניה רוזנבליט, איימה לשיר ואף להוריד את בגדיה לעיני החרדים. רוזנבליט ל'כיכר השבת': "יכול להיות שבשעת כעס אמרתי מילים לא במקום" (חרדים)

אלי ג'אן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

נוסעים בקו 451 מאשדוד לירושלים טוענים כי טניה רוזנבליט – הסטודנטית שעוררה פרובוקציה באוטובוס, איימה לשיר ואף להוריד את בגדיה. "2 תחנות אף-אחד לא דיבר איתה, אבל אז היא נגעה עם המרפק במישהו והוא סירב לעלות לאוטובוס" העיד אחד הנוסעים. טניה בתגובה: "יכול להיות שבשעת כעס אמרתי מילים לא במקום".

הסערה סביב האישה שלא רצתה לעבור למושבים האחוריים ואשר תפסה הבוקר את כותרות העיתונים והמדיה החילונית, מקבלים תפנית לאחר שאברכים תושבי אשדוד החליטו לספר את הצד שלהם בראיון בלעדי לכיכר השבת'.

"היא עלתה ברחוב חנה סנש, שמעה שירים ואף זמזמה, אבל אף אחד לא דיבר איתה", סיפר אחד הנוסעים. לדבריו, לאחר שעבר האוטובוס שתי תחנות ללא תגובה על הפרובוקציה, עלה נוסע שהרגיש את ידה של טניה. "היא שמה את המרפק במעבר וזה נגע בו".

הנוסע שרק כעת הבחין בה, החליט לנסות תבקש מטניה לעבור למושב האחורי כמקובל בקווים אלו. משסירבה, נשאר האברך ליד הדלת ואמר כי חונך שלא לשבת מאחורי אישה וכי הוא לא נוסע בקו אחר. אחד האברכים ניסה את כוחו ופנה אליה "אולי תכבדי אותנו? אני מבקש ממך כיהודי אל יהודי".

לאחר שהנהג סירב להתערב בטענה כי בג"ץ אוסר עליו, הוזמן למקום שוטר.

"הוא היה ממש אדיב וניסה גם לדבר איתה", העידו הנוסעים, "אבל היא צעקה באוטובוס שהיא תשיר בנסיעה, איימה כי תתפשט ואף התחילה לנגוע בכפתורי חולצתה". הנוסעים החרדים מיהרו לרדת מהאוטובוס "אני לא אפגע ברוחניות שלי בשום מחיר", אמר חסיד גור.

השוטר הבהיר לנוסעים כי אסור גם לו להתערב בנושא, והם מצידם החליטו לרדת. "היא אמרה שנוסע אחד ירד, אבל ירדו חמישה נוסעים ועוד 8 לא עלו בכלל בגללה. היו כאלה שכבר שילמו והפסידו את הכסף".

הרוחות ברובע ז' מסרבות להירגע והעסקנים מבטיחים שלא לשתוק נוכח הפרצה לדבריהם בגדרי הצניעות בקו אגד.

טניה רוזנבליט מסרה בתגובה: "זה שקר גס, לא נגעתי באף-אחד. יכול להיות שבשעת כעס אמרתי כמה דברים שלא הייתי צריכה להגיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות