טוקבקיסטים חילונים קוראים: "להרוג את כל הדוסים האלה"

ההסתה החמורה בכלי התקשורת החילוניים נגד הציבור החרדי, שומרי התורה והמצוות מחלחלת לשטח, והתוצאות כמו גם תגובות הציבור החילוני לא מפסיקות להגיע. בכתבה שפורסמה באתר 'וואלה!', תחת הכותרת "מאות חרדים יידו אבנים ושרפו פחים בבית שמש", שסיקרה את ההפגנה שהתרחשה אמש בעיר, קרא אחד הטוקבקיסטים: "לירות להם ברגליים כמו שמטפלים"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
לוגו אתר מעריב ואתר חדשות 2 (פלאש 90)

ההסתה החמורה בכלי התקשורת החילוניים נגד הציבור החרדי, שומרי התורה והמצוות מחלחלת לשטח, והתוצאות כמו גם תגובות הציבור החילוני לא מפסיקות להגיע.

בצל עשרות הפניות לקו החם שהוקם כאן ב"כיכר השבת", מגולשים אשר חוו בימים האחרונים התנכלויות אנטישמיות מחילונים, פירות ההסתה של התקשורת, יש מהם אשר ממלאים את אתרי החדשות בטוקבקים ארסיים, אינם בוחלים ואינם נמנעים מקריאות ארסיות אשר החמורות שבהן קורא לרצוח את הציבור החרדי.

ליקטנו מעט דוגמאות מאתרי החדשות המובילים כפי שהתקבלו על-ידי הגולשים דרך הקו החם.

בדף הפייסבוק של 'חדשות 2', בו חברים כמעט 200 אלף אנשים, הובאה אמש כתבה שהועלתה באתר החדשות של הערוץ השני - "אתר חרדי מציג: קו חם נגד תקיפות החילונים", ובה סקירה על הקו החם של "כיכר השבת".

בתגובות הגולשים הובאו לא מעט השתלחויות מסוכנות. כך למשל אחד הגולשים מגיב וכותב: "צריך להרוג את כל הדוסים האלה... גם ככה הם לא משלמים מיסים או משרתים בצבא... אז זה לא יזיק למדינה", לא פחות, הבוקר התגובה הזו כבר לא הופיעה בדף.

אך תגובות אחרות, עדיין מתנוססות שם. "משתמטים, אוכל חינם, פרזיטים! אתם נטל על המדינה!", כותב אחד הגולשים, ואחד מוסיף: "שימותו כבר אוכלי חינם", ועוד איומים והסתה ברורה לרצח החרדים.

באתר 'nrg מעריב', פורסמה אמש כתבה על "התפרעויות של חרדים בבית שמש ובי-ם: שלושה נעצרו", בה חזר שוב ושוב מטבע הלשון 'חרדים התפרעו'.

גם בכתבה הזו, הטוקבקים הארסיים והמסיתים לא איחרו להגיע ולעלות. אחד הגולשים מגיב וכותב: "הפתרון פשוט: בעיטה בבטן לכל חרדית בהריון. שתי ציפורים במכה אחת: גם מתעמלים וגם שומרים על הפיגורה של החרדיות שרובן נראות כמו משאית שבלעה אותה טרקטור".

בכתבה שפורסמה באתר 'וואלה!', תחת הכותרת "מאות חרדים יידו אבנים ושרפו פחים בבית שמש", שסיקרה את ההפגנה שהתרחשה אמש בעיר, קרא אחד הטוקבקיסטים: "לירות להם ברגליים כמו שמטפלים במחבלים פלסטינים. הבעיה שהחלאות האלה יותר מסוכנים למדינה, מכל אוייב אחר", והתגובה עדיין מתנוססת לתפארת האתר.

וכך, מותרת לה ההסתה וקריאות לרצח החרדים בכלי התקשורת החילונים, באינתיפאדה חילונית מסוכנת ומאיימת.

הפייסבוק של 'חדשות 2'
הפייסבוק של חדשות 2
טוקבק באתר nrg מעריב
טוקבק באתר 'וואלה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר