זהירות: היום הפרובוקציה של אלפי החילונים בקווי המהדרין

כ-3,000 גולשים חילונים הצהירו בימים האחרונים כי ישתתפו ביוזמת מחאה נגד הפרדת המהדרין בתחבורה הציבורית, כאשר יעלו לקווים הללו ברחבי הארץ, ויבטלו בפועל את ההפרדה בין גברים לנשים. בעמוד המחאה שנפתח ברשת החברתית נכתב כי "לא ייתכן שנמשיך ונשתוק בעניין הפרדה מגדרית בקווי אוטובוס ציבוריים. זה נוגד את החוק ופוגע בזכויות האדם. אסור לטמון את ראשינו בקרקע לנוכח פגיעה אמיתית במרקם המרחב הציבורי ובדמוקרטיה הישראלית"

חזקי שטרן | כיכר השבת |
קו מהדרין (פלאש 90, למצולמים אין קשר לכתבה)

כ-3,000 גולשים חילונים הצהירו בימים האחרונים כי ישתתפו ביוזמת מחאה נגד הפרדת המהדרין בתחבורה הציבורית, כאשר יעלו לקווים הללו ברחבי הארץ, ויבטלו בפועל את ההפרדה בין גברים לנשים.

המטרה על-פניו ברורה, יצירת פרובוקציה ומציאת אנשים חרדים שיתעמתו עם הפעילים ובכך יזכו למעט כותרות בתקשורת החילונית.

בעמוד המחאה שנפתח ברשת החברתית נכתב כי "לא ייתכן שנמשיך ונשתוק בעניין הפרדה מגדרית בקווי אוטובוס ציבוריים. זה נוגד את החוק ופוגע בזכויות האדם. אסור לטמון את ראשינו בקרקע לנוכח פגיעה אמיתית במרקם המרחב הציבורי ובדמוקרטיה הישראלית".

מוקדי המחאה יהיו בערים ירושלים, רחובות, בית שמש ורמת גן. בשעה 17:00 יתאספו הפעילים בגשר המיתרים ובכיכר ספרא בירושלים, בפינת הרחובות בן יהודה והרצל ברחובות, במרכז 'רסידו' בבית שמש ובשער 1 של אצטדיון רמת גן ליד קניון איילון.

ב'הארץ' דווח הבוקר כי הח"כים זהבה גלאון, רחל אדטו ושלמה מולה, אישרו את בואם להשתתף במחאה הזו, בניסיון לצבור כותרות.

הבוקר, מפרסמת ועדת הרבנים לענייני תחבורה בקשה מכלל הציבור החרדי ברחבי הארץ להימנע מנסיעה ב'קווי המהדרין' היום בשעות אחר-הצהריים, בכדי להימנע ככל האפשר מהיתקלות בפרובוקציה המתוכננת.

החשש העיקרי הוא מפני מעצרם של אברכים חרדים על לא עוול בכפם והשלכתם לכלא, כאשר ינסו למנוע את הפרובוקציה המתוכננת של הפעילים החילונים.

הודעת וועדת הרבנים לענייני תחבורה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר