בגלל הסיקריקים: ביתו של הרב יעקב יוסף מלא עשן

רק ביום חמישי האחרון הוצת פח בסמוך לבית הוריי, ע"י אותם בריונים ואבא שליט"א שחזר מיום עמוס של הרבצת תורה בירושלים ומחוצה לה לא הצליח להרדם משום שהבית כולו התמלא עשן. כמה חולי אסטמה סובלים? לכמה מחלות בדרכי הנשימה גרמתם? כמתנדב בשירותי הכבאות ירושלים אני יכול לספר לכם מכלי ראשון כי מלבד חילול ה' שאותם סיקריקים עושים מידי יום ביומו הם גם מסכנים נפשות כפשוטו

יונתן יוסף | כיכר השבת |
הרב יעקב יוסף (פלאש 90)

במוצאי שבת התאספו למפגן שכולו חילול השם מביש חבורת רודפים שהחליטה בכל מחיר לבצע סיכול ממוקד לציבור החרדי.

אותה כנופיה שיודעת לנגן לנו יומם ולילה שאסור חס ושלום להתגרות באומות מחשש שיהודים יפגעו, אותה קבוצה מסכנת ורודפת את כלל הציבור החרדי שרובו המוחץ מתנער ממעשיהם הנלוזים וחפץ לחיות בשלום עם אחינו שאינם שומרים תורה ומצוות!

ייאמר ברורות: כל מנובל הצועק "נאצי" לעבר חייל או שוטר, כל עונד טלאי צהוב, כל שורף פח, כל המשליך אבנים על כבאים, כל אדיוט המלווה סיקריק פושע לכלא, כל אלה יתנו את הדין בזה ובבא כאשר ח"ו תיפול שערה משערות ראשו של חרדי עקב ההסתה אותה הם מלבים במעשיהם.

הגיעו מים עד נפש ונמאס לנו שבכל יומיים אותה כנופיה מוצאת סיבות להשחית רכוש ולשרוף פחים.

לקווי אגד במאה שערים הם מתנגדים 'בגלל הפיח והעשן', כי להם כמובן מגיעה איכות חיים אך לשאר תושבי ירושלים החפים מפשע זקנים וטף בכל השכונות מגיע לנשום חומרים מסרטנים הנפלטים מפחים בוערים שהוצתו ע"י זדים מרושעים שגם דואגים ליידות אבנים על משאיות הכיבוי.

רק ביום חמישי האחרון הוצת פח בסמוך לבית הוריי, ע"י אותם בריונים ואבא שליט"א שחזר מיום עמוס של הרבצת תורה בירושלים ומחוצה לה לא הצליח להרדם משום שהבית כולו התמלא עשן. כמה חולי אסטמה סובלים? לכמה מחלות בדרכי הנשימה גרמתם?

כמתנדב בשירותי הכבאות ירושלים אני יכול לספר לכם מכלי ראשון כי מלבד חילול ה' שאותם סיקריקים עושים מידי יום ביומו הם גם מסכנים נפשות כפשוטו.

ביום שישי עש"ק חנוכה תשע"ב בסמוך לשקיעה נתקבלה קריאה במוקד כיבוי האש בירושלים על שריפת דירה ברחוב החומה השלישית בסמוך למאה שערים. צוותי הכיבוי חשו למקום במהירות ועצרו בשכונת שמואל הנביא וחיכו ל...ליווי משטרתי(!) משום שבמאה שערים ישנו מיעוט פורעים המיידים אבנים על כבאיות 'כי הן נוסעות בשבת'... (על 'פיקוח נפש' הדוחה שבת האידיוטים הללו לא שמעו מעולם) מיותר לציין שבדקות היקרות בהם המתינו צוותי הכיבוי משפחה שלימה יכלה לעלות לגנזי מרומים כאשר דמה היה על ידיהם של הני בריוני הפועלים בניגוד לתורת ישראל ומתנהגים כאחרוני נערי השבאב מעיסוויה ועיר דוד (סילואן).

תקשורת צבועה? יש דרכי פעולה!

כשאני רואה את ההוקעה המוצדקת של השימוש בסמלי השואה ובמילה "נאצי" אני נזכר שאך לפני כשנה כוניתי "היטלר" ו"נאצי" ע"י תמר אהרונסון - פעילה חילונית שמאלנית מארגון "סולידריות שייח ג'ראח" בסמוך לביתו של "הרב" הרפרמי אריק אשרמן.

האירוע תועד וצולם ואף נשלח לכלי התקשורת מיותר לציין שאף אחד מכל מקהלת המזדעזעים לא צייץ כאשר מישהי מהשמאל מבזה את זכר השואה בצורה נלוזה. אותה תקשורת שידעה להזדעזע ובצדק מיריקה שלא צולמה לא מזדעזעת כאשר באירוע שצולם פעילי שמאל ירקו על מתפללים בדרכם לתפילה בציון שמעון הצדיק.

יהודים אל יאוש! כאחד המכיר היטב את דרכי הפעולה של ארגוני הקרן החדשה חשוב להבהיר כי אסור ליפול לפרובוקציות שהם יוזמים ולהשתדל לתעד כל פרובוקציה על מנת שיראה הציבור וישפוט.

מה היה קורה אילו אף אחד לא היה מגיב לטניה רוזנבליט? כמה היה חשוב שמישהו ישלוף טלפון סלולארי עם מצלמה ויתעד את התנהגותה המתריסה. ייטיבו לעשות מנהיגי הציבור החרדי והדתי לאומי ויפעלו בשילוב ידיים כנגד כלי התקשורת המכפישים.מה ניתן לעשות? הרי כל כלי תקשורת מונע ע"י פרסום של חברות להן נתח שוק גדול בציבור הדתי ניתן להחרים מספר חברות שלא יחפצו לאבד לקוחות ובאין תקציבי פרסום תראו איך לפתע נעלם מכותרות העיתונים ומהסיקורים המוטים והמכלילים.

הרי עד לפני כמה חודשים השתוללה כאן מחאה חברתית נגד אילי ההון והחברות הגדולות במשק, וכשאלו 'הענישו' את התקשורת וחדלו לפרסם בה, שקטו כותבי המאמרים ועברו לאיים על עם ישראל מתוצאות חודש ספטמבר שעבר בשקט ואף אחד מהעיתונאים לא נתן את הדין על 'הצונאמי המדיני' שלא הגיע, לאחר מכן הם עברו להעצים את אירועי 'תג מחיר' על מנת לפגוע בכל ציבור המתיישבים בגלל קומץ, וכרגע הציבור החרדי הוא הקרבן של העיתונאים והסיקריקים כאחד. ניטיב לעשות אם נתאחד לפעולה נגדם מתוך אהבת ישראל אמיתית וערבות הדדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר