מקורבי השר ישי עולים להתקפה

"המבקר קובע רף חדש: מי שלא מתפטר מיידית - אשם"

בעקבות הפרסומים הבוקר על כוונת מבקר המדינה לדרוש את התפטרותם של שר הפנים אלי ישי ושר האוצר יובל שטייניץ מתפקידם, מקורבי ישי תוקפים בחריפות את מבקר המדינה: "המבקר קובע על פי ההדלפה הבוקר בתקשורת, שכל שר שלא מאיים בהתפטרות מיידית - אשם" (חדשות, פוליטי)

מנחם כץ | כיכר השבת |

מקורבי שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי יוצאים להתקפה חריפה נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס שעל-פי הפרסומים בתקשורת צפוי להמליץ להדיח את שר האוצר יובל שטייניץ ואת שר הפנים אלי ישי - מתפקידם, זאת במסגרת דו"ח הכרמל החריף. "מעולם לא הייתה הדלפה מסוג זה ממשרד מבקר המדינה שאימון על שלטון החוק", אומרים מקורבי ישי בזעם בשיחה עם 'כיכר השבת'.

הדו"ח לא יקרא לפיטוריהם, אלא לשלילת תיקם והשארת פתח להישארותם בתפקידים אחרים. לינדנשטראוס יטיל אחריות מיוחדת של השרים, הקרובה לאחריות האישית החמורה ביותר, ולאחריה המערכת הפוליטית תצטרך לקבוע האם יועברו מתפקידם.

"מבקר המדינה קובע על פי ההדלפה הבוקר שכל שר שלא מאיים בהתפטרות מיידית ולא מפרק את הממשלה - אשם", אומרים מקורבים בסביבת השר ישי.

לדבריהם, "על פי דברי המבקר השר להגנת העורף מתן וילנאי צריך להתפטר מיידית כי אין מספיק ערכות מגן, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן כנ"ל מכיוון שאין מספיק מיטות בבתי חולים, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ כנ"ל כי לא קיבל מספיק תקציב למשטרה, שר התחבורה ישראל כץ כנ"ל כי לא עוצר את תאונות הדרכים, שר התקשורת משה כחלון כנ"ל על מצב הרווחה שהוא כידוע בכי רע".

ומקורבי ישי ממשיכים: "שר האוצר יובל שטייניץ לפי הדלפת המבקר צריך להעביר כסף ללא שאלות, ואם לא עליו להתפטר מיידית, שר החינוך גדעון סער כנ"ל כי לא קיבל את התקציב הדרוש לבטחון בתי הספר, שר הביטחון אהוד ברק כנ"ל כי לא מנע את הקיצוץ התקציבי ולא ביקש מספיק תקציב עבור בטחון ישראל, השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן כנ"ל מכיוון שלא קיבל את כל התקציב למניעת נזקים סביבתיים, דבר המהווה סכנה רבה לציבור, השר לתשתיות לאומיות עוזי לנדא והשר בני בגין, מכיוון שעדיין רוב הבתים במדינה לא ממוגנים מפני רעידות אדמה"

והם לא שוכחים כמובן את ראש-הממשלה בנימין נתניהו: "ראש-הממשלה צריך להתפטר כל רבעון, מכיוון שיש לו אחריות אישית על כל הנעשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר