אחרי בני-ברק: יעקב אשר יתמודד על ראשות העיר ירושלים?

האם ראש העיר בני-ברק, יעקב אשר, יתמודד במערכת הבחירות הבאה על ראשות העיר ירושלים? עסקני דגל התורה החלו לגבש את היוזמה המפתיעה. אשר אמור לסיים את הקדנצייה ולפנות את מקומו בבני-ברק לאיש "אגודת ישראל" וזאת בשל הסכמי הרוטציה בין שתי התנועות. כל הפרטים (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
עולה לירושלים? יעקב אשר (צילום: עוזי ברק)

במקביל לאווירת הבחירות השוררת בשבועות האחרונים במערכת הפוליטית הארצית, מתחוללת סערה זוטא גם בפוליטיקה המקומית. המדובר הוא בבחירות המונציפאליות שיערכו אמנם רק בעוד יותר משנה, אך מתברר כי ישנם כבר מי שתופרים חליפות.

בימים האחרונים העלו עסקנים בכירים בתנועת "דגל התורה" את היוזמה להריץ את ראש עיריית בני-ברק, יעקב אשר לראשות עיריית ירושלים.

אשר אמור לסיים את הקדנצייה ולפנות את מקומו בבני-ברק לאיש "אגודת ישראל" וזאת בשל הסכמי הרוטציה בין שתי התנועות.

בשל אותם הסכמים בדיוק, הקדנציה הבאה של ראשות עיריית ירושלים מגיעה לתנועת "דגל התורה" (לאחר שבפעם האחרונה התמודד איש אגוד"י, מאיר פרוש שהפסיד לניר ברקת).

לדברי אותם עסקנים, יעקב אשר נחשב לאחד הפוליטיקאים המוצלחים של התנועה בשנים האחרונות. "האדם הזה חולל מהפכה של ממש בעיריית בני-ברק כשקיבל לרשותו עיר עם גרעון תקציבי עמוק והפך אותה לאימפרייה כלכלית משגשגת".

לטענתם, הדבר גם יפתור בעיה פנימית בתנועה הליטאית הירושלמית, שכן סגן ראש העיר יצחק פינדרוס אינו אהוד על כל הפלגים בתנועה.

מקורבי אשר אומרים לכיכר השבת: "לראש עיריית בני-ברק יהיה קשה להתנתק מהעיר אותה הוביל להישגים יוצאי דופן, אולם במידה ויקח על עצמו את התפקיד בירושלים, הירושלמים יכירו איש עשייה עם יכולות ביצוע נדירות, אין ספק שאשר הינו החרדי היחיד שיכול לנצח בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר