עושים חאלקה לילד? תרמו את השיער לילדים חולי סרטן

ל"ג בעומר מתקרב בצעדי ענק, ההכנות האחרונות להילולא הגדולה בעיצומן, ומאות ילדים ממתינים נרגשים ליום בו יחוו את טקס החאלקה בו יתהדרו בשתי פיאות. בארגון 'לב מלכה' יוצאים ביוזמה, ומבקשים מההורים החוגגים חאלקה לילדם, לשמור את השיער שנגזז, ולתרום אותו לייצר פיאות עבור הילדים חולי הסרטן

חזקי שטרן | כיכר השבת |
חאלקה במירון (צילום ארכיון: בועז בן ארי)

ל"ג בעומר מתקרב בצעדי ענק, ההכנות האחרונות להילולא הגדולה בעיצומן, ומאות ילדים ממתינים נרגשים ליום בו יחוו את טקס החאלקה בו יתהדרו בשתי פיאות.

אך מנגד, ישנם לא מעט ילדים שחולים בסרטן, ובשל הטיפולים הקשים שנאלצים לעבור, שיער ראשם נושר, והם נאלצים לחבוש פאה כדי להסתיר את המראה הלא-נעים.

בארגון 'לב מלכה' יוצאים ביוזמה, ומבקשים מההורים החוגגים חאלקה לילדם, לשמור את השיער שנגזז, ולתרום אותו לייצר פיאות עבור הילדים חולי הסרטן.

יו"ר הארגון, הרב אהרון אברמן, אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "פאה יכולה לתת תחושה טובה לילדים חולי סרטן אשר מתביישים לצאת מבתיהם ללא שיער. הורים שעורכים לילדים בני שלוש תספורת, יכולים להקל על סבלם של החולים במתן שערותיו של בנם".

בתוך כך, בארגון 'לב מלכה' מתארגנים לקראת הבאתם של עשרים ושמונה ילדים חולי סרטן המרותקים לכיסאות גלגלים לציונו של הרשב"י במירון ביום ל"ג בעומר.

"בתקופה האחרונה קבלתי פניות ממספר ילדים החולים במחלה וחפצים להגיע להתפלל בציון הרשב"י ביום ההילולא", מספר הרב אברמן, "אך בשל ריתוקם לכיסאות גלגלים לא יוכלו לעשות זאת באמצעים הרגילים. בשל כך החלטנו בארגון להעמיד את צי האמבולנסים שברשותנו כדי להסיע את הילדים עד לציון הקדוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר