רב מרכסים נעצר, חשוד בהפעלת בית מרקחת פיראטי

רב ידוע, תושב רכסים, נעצר על-ידי המשטרה בחשד להפעלת בית מרקחת פיראטי בביתו. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של שמרד הבריאות, ובפשיטה של המשטרה על ביתו נמצאו אלפי תרופות וכרטיסים מגנטיים של קופות החולים. הרב נעצר לחקירה בה טען כי הפעיל גמ"ח תרופות לסייע לתושבים ולא בית מרקחת פיראטי, הוא שוחרר בערבות, החקירה נמשכת

חזקי שטרן | כיכר השבת |
חלק מהתרופות והכרטיסים שנתפסו (צילומים: משטרת ישראל)

חוקרי יחידת ההונאות של מחוז חוף במשטרה ניהלו לאחרונה חקירה בעקבות תלונה שהגיש משרד הבריאות על בית מרקחת פיראטי שמופעל ברכסים, בעקבות החקירה נעצר רב ידוע המתגורר ביישוב.

חוקרי המשטרה, פשטו בימים האחרונים על ביתו של החשוד, ובחיפוש יסודי שערכו במקום מצאו אלפי תרופות באריזותיהן המקוריות לטיפול במגוון רב של מחלות, בנוסף מצאו ברשותו של החשוד עשרות כרטיסים מגנטיים מקופות החולים השונות.

החשוד נעצר והועבר לחקירה במהלכה הודה כי עסק במתן תרופות לחולים ברכסים אך פעל במסגרת גמ"ח שהקים בביתו ולא כבית מרקחת פיראטי. לטענתו, עוסק בזה מזה זמן רב בשיתוף פעולה עם בית מרקחת מקומי בישוב.

לטענת המשטרה, חולים העבירו לרב מרשמי תרופות שקיבלו מקופות החולים, והוא היה אוסף עבורם את התרופות ומחלק אותם לחולים לפי בקשתם, בעקבות כך החזיק כרטיסים מגנטיים אותם מסרו לו החולים, על מנת שיחזיר את מתן התרופה וזאת מתוך נוחות והרגל של שנים.

שיטה נוספת של איסוף תרופות, לפי חשד המשטרה, היא קבלת תרופות שלא נעשה בהם שימוש מחולים או כדורים שנלקחו מידי חולים והוחלפו בסוגים אחרים עקב אי התאמה.

הרב ציין בחקירתו כי פעל כך על-מנת להקל על חיי התושבים, במיוחד בסופי שבוע בהם אין בית מרקחת תורן באזור, והגמ"ח שהפעיל בביתו סייע להם בהשגת תרופות דחופות.

מהמשטרה נמסר כי החשוד נחקר במשרדי יחידת ההונאה של מחוז חוף ביום רביעי האחרון ושוחרר בתנאים מגבילים, וכי החקירה נמשכת.

(צילומים: משטרת ישראל)
(צילומים: משטרת ישראל)
(צילומים: משטרת ישראל)
(צילומים: משטרת ישראל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר