הסיקריק חזן נשלח לשלושה חודשי עבודות שירות בלבד

בית משפט השלום בירושלים, קיבל השבוע את הסדר הטיעון במשפט המתנהל נגד הסיקריק יוסף מאיר חזן, וגזר עליו שלושה חודשי עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של 10,000 שקל למתלונן. על אירוע האלימות המרכזי בו היא מעורב ובגינו הואשם, כתב השופט כי מדובר ב"אירוע קשה, חמור ומקומם"

יוסף מאיר חזן בבית המשפט (צילום ארכיון: פלאש 90)

בית משפט השלום בירושלים גזר השבוע את דינו של הסיקריק יוסף מאיר חזן שהורשע בהתפרעות ותקיפת שוטר במהלך מעצרו, ושלח אותו לשלושה חודשי עבודות שירות בלבד במסגרת עסקת טיעון.

חזן, או בשמו כפי המופיע בכתב האישום - קיין, נעצר בסוף חודש חשוון ומעצרו הוארך בבית המשפט מספר ימים, בשל החשד למעורבותו במאבק ב'בתי ורשא' והשתתפות בהפגנה אלימה נגד אחד הדיירים בשכונה, וכן חשד לתקיפת שוטר בעת מעצרו.

חזן הואשם בהתפרעות המונית מול אחד הבתים בבתי ורשא, בו היו ספונים בעל הדירה, רעייתו וילדיהם. "אירוע קשה, חמור ומקומם", כותב השופט איתן קורנהאוזר, "ההתפרעות התאפיינה במימדים אלימים ביותר".

השופט מתחשב בעברו הפלילי הנקי של הנאשם, ובקשיים הראייתיים של הפרקליטות ובשל כך החליט לכבד את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים.

בעקבות כך, פסק השופט קורנהאוזר שלושה חודשי מאסר אותם ירצה חזן במסגרת עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי במידה ויעבור עבירת אלימות בשלושת השנים הקרובות. בנוסף, השית עליו השופט 10,000 ₪ פיצוי למתלונן בתיק, אותו ישלם בעשרה תשלומים שווים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר