לכבודה של תורה: אלפים סיימו את הש"ס בגבעת התחמושת בירושלים

אתר "כיכר השבת" העביר בשידור חי את אירוע סיום הש"ס המרכזי שהתקיים אמש בירושלים. רבבות בני תורה השתתפו במעמד שהתקיים בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל, הגראי"ל שטיינמן, הגר"ש וואזנר, האדמו"ר מערלוי והאדמו"ר מבעלזא • מרן ראש הישיבה סיים את הש"ס וכ"ק האדמו"ר מהערלוי פתח את המחזור החדש של לימוד הש"ס

סיום הש"ס (עיבוד: כיכר השבת)

חגיגות סיום הש"ס נמשכות במעמדי ענק: האירוע השלישי לגומרה ולכבודה של תורה, סיום הש"ס המרכזי, נערך אמש (שלישי) בשטח ענק שהוכשר במתחם חניון הרכבת הקלה ליד גבעת רם בירושלים.

מארגני האירוע ניצבו בימים האחרונים מול לחץ אדיר של רבבות אנשים שרצו להשתתף באירוע אך המתחם מכיל רק כ- 15,000 מקומות ישיבה, כשהשאר ייאלצו לצפות בשידור החי שיועבר ללמעלה מ-800 מוקדי שידור בכל רחבי הארץ.

תזמורת הענק בניצוחו של המלחין והמעבד משה מונה רוזנבלום הוצבה ב"היכל הנגינה" שנבנה במיוחד עבורה כשלצידה תשיר מקהלת גברים המורכבת מנציגי כ-30 חסידויות בניצוחו של המלחין החסידי פנחס ביכלר.

יצויין כי במהלך האירוע הוקרנה מצגת מיוחדת ששילבה בתוכה עובדות והנהגות מחיי מרן פוסק הדור רבינו הגרי"ש אלישיב זצ"ל.

בשיאו של האירוע המרכזי נכנסו למתחם הענק מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כאשר כפי שתוכנן מרן ראש-הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א מסיים את הש"ס ואילו כ"ק מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א פותח את לימוד המחזור החדש.

בנוסף נאמו באירוע גדולי הדור מרן פוסק הדור הגר"ש וואזנר שליט"א, כ"ק האדמ"ר מבעלזא שליט"א, והגר"ש אויערבך שליט"א.

האירוע הועבר בשידור חי באתר 'כיכר השבת' לרבבות צופים מרחבי הארץ והעולם

תודות לאתר 'jdn'

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות