'כתב העדות' שכל יהודי חייב להיכנס איתו ליום הדין

שר התורה הגר"ח קניבסקי חתם על 'כתב עדות' לתורמי 'עזר מציון': "להיות מליצת יושר במשפט מלך כל עולמים" • גדולי ישראל הצטרפו • עזר מציון מחכה לשותפות שלכם (חרדים)

(צילום: עזר מציון)

בכתב העדות הנדיר והמרגש עליו חתום מרן שר התורה נכתב על התורמים "על דבר אשר זכו במצות צדקה והצלת נפשות באמצעות שליחיהם כמותם ארגון 'עזר מציון' ולהיות מליצת יושר במשפט מלך כל עולמים בימי הדין והמשפט תשפ"א, לקרוע מעליהם רוע גזירות קשות ולגזור עליהם גזירות טובות" • מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין לתורמי עזר מציון: "יהיו בריאים ולא יצטרכו תרופות וללכת לרופאים" • הגר"ש גלאי: "מי שתורם לעזר מציון - הוא שותף עם הקב"ה"

מרנן ורבנן גדולי ישראל העריפו לאורך השנים על ראשיהם של תורמי 'עזר מציון' הזוכים לסייע בהצלת חיים, ברכות לרוב. אבל 'כתב העדות' שרשכבה"ג מרן שר התורה כתב בימים האחרונים לתורמי הארגון, הוא כתב נדיר ומרגש במיוחד שטרם נכתב כמותו עד היום, והוא מפתח לקראת יום הדין הממשמש ובא, שבו כל יהודי שואל רחמים עליו ועל משפחתו משופט כל הארץ.

לקבלת כתב העדות כנסו לכאן>>

בכתב העדות הנדיר, מרן שר התורה מעיד: "וענתה השירה הזאת לעד... על דבר אשר זכו במצות צדקה והצלת נפשות באמצעות שלחיהם כמותם, ארגון עזר מציון ולהיות מליצת יושר במשפט מלך כל עולמים בימי הדין והמשפט תשפ"א לקרוע מעליהם רוע גזירות קשות".

כתב העדות של מרן שר התורה שנכתב לכל תורם ומסייע לארגון 'עזר מציון' מסכום של 365 ש"ח ומעלה (שקל ליום למשך שנה של חסד), הוא עדות וזיכרון להיות התורם שותף במעשי החסד והצלת הנפשות של הארגון, ומהווה עבורו סנגוריה בעת שדינו עולה לפני יושב מרומים לכתיבה ולגמר חתימה טובה בס"ד.

כזכור בשבועות האחרונים מרן ראש הישיבה הגרי"ג אלדשטיין קיבל לברכה ולעצה את יו"ר ומייסד עזר מציון הרב חנניה צ'ולק שהגיע אליו יחד עם ילד חולה סרטן להתברך לקראת השנה החדשה. מרן ראש הישיבה נלהב לשמוע על המגבית המיוחדת בערב יום הדין, ובירך באופן מיוחד את התורמים כאשר אמר כי מי שלוקח על עצמו להקל על חוליים וקשייהם של אחרים "יזכו במידה כנגד מידה שכולם יהיו בריאים ולא יצטרכו תרופות וללכת לרופאים".

הרב צ'ולק נכנס בשבועות האחרונים גם למעונו של הגה"צ רבי שמעון גלאי ופרש בפניו את המצב הקשה של החולים בעם ישראל. "בשנה שעברה לא ידענו שגוזרים עלינו את הקורונה" אמר הרב צ'ולק כשקולו נחנק מדמעות. "ומה קרה עכשיו? כמה אנשים הלכו? כמה אנשים שוכבים במצב קשה, ואנחנו לא רואים איפה זה נגמר. חוץ מזה יש את המחלות הרגילות, 30 אלף חולי סרטן חדשים השנה. אי אפשר לחשוב את הצער של עם ישראל, העולם צריך להבין שצריך לעזור לנו".

הגר"ש גלאי הגיב ואמר: "זה מה שהקב"ה מחכה מאיתנו! זה מה שהוא מחכה, להיות שותף עם הקב"ה כדי שהקב"ה יוכל להוריד ממנו את הגזירה הזאת, לסלק ממנו את המחלה הזו. מי ששותף עם הקב"ה שותף עם מעשה בראשית".

לקבלת כתב העדות של מרן שר התורה ולשותפות במערך החסד האדיר של "עזר מציון" כנסו לכאן>>

חיבור ישיר לזכויות של עזר מציון

מיזם השותפות של עזר מציון שהחל בשבועות האחרונים מאפשר לכל יהודי לקחת חלק בזכויות העצומות של הארגון. באמצעות התרומה ל'עזר מציון' אתם מקבלים שותפות ביותר מ-20,000 הסעות חולים ובני משפחותיהם באמבולנסים וברכבי מתנדבים מידי חודש. ב-75,000 מנות חמות שמחולקות מידי חודש, ומשביעות ילדים והורים ומקלות מאוד את ההתמודדות עם המחלה.

בכ-5,200 השאלות של פריטי ציוד רפואי יקר המושאל חינם לחולים, בעזרה למאות ילדים עם צרכים מיוחדים המקבלים מגוון ענק של שירותים וחוויות, במערך התמיכה העוטף את משפחות חולי סרטן, מלווה אותם ונמצא איתם ברגעים הקשים, במערך הבריאות הנפש, הסיעוד והתמיכה בקשישים של הארגון, וכמובן שותפות במאגר הלאומי לתורמי מח עצם שמציל עשרות חולי סרטן מידי חודש, ויתר מחלקות הארגון.

בארגון עזר מציון מציינים שהם נדהמים מההתלהבות שעולה מהשטח. "למרות הקורונה אנחנו רואים התלהבות אדירה מהשטח. אנשים רוצים להיות שותפים בפעילות של עזר מציון ורואים בכך זכות גדולה לפני יום הדין. אין חיזוק גדול מזה לראשי הארגון ולמערך המתנדבים כאשר אנו רואים עד כמה הציבור תומך בפעילות ורוצה להיות חלק ממשפחת עזר מציון, שפועלת להצלת חיים, לסיוע רפואי ולאספקת מעטפת עבור החולים ובני משפחותיהם, ועושה הכל עם חיוך ואהבת הזולת".

הרב צ'ולק פרסם בתקופה האחרונה קריאה נרגשת לציבור להצטרף למיזם השותפים בפעילות של הארגון. "אני יודע שזה לא קל בימים אלו, אבל כולנו רוצים שהקב"ה יתנהג איתנו לפנים משורת הדין" אמר הרב צ'ולק. "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה – אני בטוח שתרומתכם מנדיבות הלב תפעל גדולות בשמי מרום. ישנה הנהגה של מידה כנגד מידה, כשאדם עוזר לדבר כ"כ חשוב, הקב"ה יתנהג איתו וודאי גם במידה כנגד מידה ויסייע ויעזור לו בכל מה שצריך והכל מתוך אושר ושמחה".

"כתב העדות שעליו חתם מרן שר התורה ממחיש יותר מהכל עד כמה גדולי ישראל בטוחים ורואים בארגון עזר מציון גוף שראוי וכדאי לתמוך בפעילותו לקראת יום הדין, כאשר מקיימים כאן צדקה אמיתית למען חולים שזקוקים לסיוע, ומסייעים בהצלת חיים של ממש" מוסיף הרב צ'ולק. "העדות הזו, היא עדות שעמה אנחנו נכנסים למשפט הגורלי ביותר בחייו של איש יהודי, שבו נכתב גורלו לשנה הקרובה, ובו אנחנו מעידים עם העדות הכי גדולה שאפשר רק לקבל, שאנחנו זכאים לשנה טובה ולגמר חתימה טובה".

לקבלת כתב העדות של מרן שר התורה ולשותפות במערך החסד האדיר של "עזר מציון" כנסו לכאן>>

או התקשרו כעת 1800-236-236

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר