לא להאמין:

ירדו קילוגרמים רבים ללא מלחמות ומאמץ ומבלי לאבד את שמחת החיים

תמיד סיפרו לנו שרק על ידי דיאטות מאבקים או ניתוח ניתן לרדת במשקל, אך הסיפורים הבאים מוכיחים אחרת • אלו שני סיפורים שונים בתכלית אך עם מכנה משותף אחד - חיפוש אינטנסיבי ומייאש אחר דיאטה יעילה • השיטה שלבסוף אימצו, החזירה אותם לתלם ועזרה להם לשמור על משקל גוף יציב ומראה נהדר לטווח הארוך (דיאטה)

"סיפורים שממחישים מדוע השיטה שלנו שדוגלת בהתאמה וליווי אישיים היא הדרך הנכונה" (צילום: שאטרסטוק)

בועז (שם בדוי) היה מהטיפוסים שאובססיית האוכל היא חלק בלתי נפרד מהם. "הייתי קם בלילה לביקורי פתע במקרר, אוכל ישירות מהסיר ומסיים לאכול מהצלחת של כל אלה שלא סיימו את הארוחה". משתף חצי בצחוק חצי בעצב.

עודף המשקל הגיע למימדים בלתי נתפסים ותחושת רגשי אשמה החלה ללוות אותו בכל יום. "זה היה חסר שליטה, בא לך לצאת לדרך חדשה אך כל יום אתה נופל מחדש, הגעתי למצב ששקלתי 108 קילו בשיא".

בצר לו, פנה בועז לכל מיני שיטות דיאטה שונות ומשונות. אכל רק אדום, שתה רק ירוק וניזר עצמו מכל מיני סוגי מאכלים, ללא הועיל. "העניין הוא שכאשר אתה מסיים את הדיאטה, אתה נושם לרווחה,אך מהר מאוד מוצא עצמך חזרה במקרר, מחפש שוב את האוכל המשמין מתמלא נקיפות מצפון ומבטיח לעצמך שאחרי החגים/ החתונה/ השבת ,מתחיל סיבוב נוסף של דיאטה עם סבל והמנעות".

סיפור דומה חוותה גם שירה, אך עם נתון אחד שונה, היא לא הייתה אוכלת הרבה. היא הייתה מהסוג שמסתפק במועט ולפעמים אפילו מדלגת על ארוחות. היא קיימה את הנאמר "פת במלח תאכל" כפשוטו. "אמנם לא הרבתי לעשות ספורט, אך עדיין לא ראיתי שום הסבר הגיוני לשומן הטופח", משתפת אותנו. "הסבירו לי שזאת גנטיקה בעייתית ושחילוף החומרים שלי לא פועל כראוי. חשבתי שזהו, צריך להשלים עם המצב".

גם בועז וגם שירה חוו תפנית משותפת בעלילה. שניהם פנו לצוות סלימפיט שתוך תקופה קצרה שינו את אורח חייהם מן הקצה לקצה בקלות.

"שני הסיפורים האלו ממחישים מדוע השיטה שלנו שדוגלת בהתאמה וליווי אישיים היא הדרך הנכונה", מסבירים מנהלי החברה. "לכל אחד מהם הייתה בעיה שונה ולכל אחד התאמנו את התוכנית המדויקת ביותר עבורו".

במקרה של בועז, המאמן האישי לימד אותו לתעל את הרצון העז לאוכל, לבחירות טובות יותר וכן דאג לתזמן את הארוחות שלו בצורה נכונה ומאוזנת יותר. "מה שמדהים הוא שלא הרגשתי שאני מקריב כאן שום דבר", מתלהב בועז. "נשארתי אותו בן אדם, עם אהבה גדולה לאוכל, אך למדתי איך גם לאכול להנות ולרדת במשקל. זה קל, זה פשוט וזה מספק ונוח".

כיום בועז נמצא עדיין בתהליך ירידה, כשהוא כבר השיל ממשקלו 27 ק"ג!. "עדיין לא הגעתי למצב האידיאלי מבחינתי, אבל זהו בהחלט שיפור עצום. התרגלתי לאורח חיים אחר וזה לא מורכב בשום צורה. הליווי האישי סייע לי מאוד וההרגלים שהוטמעו עוזרים לי להמשיך לרדת בכייף".

לעומת זאת אצל שירה הגישה הייתה שונה. מנהלי סלימפיט מגדירים את זה כ"כשלים בהרגלי אכילה". "אפשר להגביר את קצב חילוף החומרים אצל כל אחד ואחת, גם אצל אלו שטוענים לגנטיקה בעייתית. כשהבנו לעומק היכן היא כשלה בצורת האכילה שלה, היה ניתן בקלות לנצח את הגנטיקה".

שירה מרחיבה מעט יותר: "צריך לדעת מה לאכול ומתי לאכול ובאופן מפתיע לפעמים דרוש מאיתנו דווקא לאכול יותר, כדי להפעיל היטב את תפקוד חילוף החומרים ובסופו של דבר לרזות. יש הרבה שטועים בזה מחמת תפיסות מיושנות שהיו מקובלות בעבר. זה מדהים שהדרך לרדת במשקל נמצאת לנו ממש מתחת לאף. את מבינה שאכלת לא נכון, ומספיק לבצע מספר שינויים קטנים ופשוטים בהרגלי האכילה שלך, כדי להשיל כמה קילוגרמים מהמשקל".

"בתהליך הורדתי 18 קילו הגעתי ליעד שלי ושוקלת כך כבר כמה שנים. אני מאושרת שמחה ומרגישה בת חורין.לא רעבה עם אנרגיה בשמים. חיי השתנו מהקצה לקצה,לא האמנתי שבדרך כזו פשוטה וקלה ניתן לנצח את השומן לתמיד בעז"ה. אין לי ספק שהליווי האישי והאכפתיות של המאמנת עשה את ההבדל"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר