לראשונה מאז פרוץ הקורונה

תפילה בציון ה'חפץ חיים' בהשתתפות גדו"י

בליל שישי י"ט שבט ימריא מטוס מיוחד עם משלחת הרבנים למעמדי התפילה בציונו של ה'חפץ חיים' בראדין ושל הגר"א בוילנא שבשיאו יניחו את 'ספר הגיבורים' על ציון החפץ חיים בראדין • שבת הקונוונשן של דרשו אירופה תתקיים בשבת בוילנא בהשתתפות מנהלי סניפי דרשו, משלחת הרבנים, ורבנים מכל רחבי אירופה (חרדים)

חזקי פריימר | כיכר השבת |
ראש הישיבה הרב שמואל יעקב בורנשטיין זצ"ל במסע דרשו מלפני כמה שנים (צילום: באדיבות המצלם)

מסע גדולי ישראל לראדין: מטוס מיוחד יטיס את גדולי ישראל למעמד התפילה בציון 'חפץ חיים' ולשבת הקונוונשן של סניפי 'דרשו' באירופה בוילנא

מטוס מיוחד עם גדולי ישראל: בראדין שבבלארוס ובווילנא שבליטא כבר נערכים לקראת מעמדי התפילה ההיסטוריים בראשות מרנן ורבנן שייערכו בע"ה בליל שישי י"ט בשבט ערש"ק פרשת יתרו. מעמדי התפילה של דרשו בראשות גדולי ישראל, ייערכו במקביל על ציונו של מרנא החפץ חיים זי"ע הטמון בראדין שבבלארוס, שבשיאו יונח על הציון הקדוש "ספר הגיבורים" עם שמותיהם של רבבות בני ישראל המקבלים ע"ע ללמוד הלכה כסדר, ובציונו של מרנא הגר"א בוילנא.

הרב חזקיהו מישקובסקי באחד מהמסעות הקודמים כשלצידו מייסד ארגון דרשו הרב דוד הופשטטר

המשלחת תמריא מישראל במטוס מיוחד שנשכר לשם כך, ביום חמישי בשעות הבוקר המאוחרות ותנחת לקראת שעות הצהריים בוילנא. מיד לאחר מכן משלחת הרבנים תצא באוטובוס מיוחד לראדין. לקראת שעת ערב צפויה המשלחת לבוא בשערי העיירה ראדין, ולפקוד את הציון הקדוש של מאיר עיני ישראל מרנא החפץ חיים זיע"א.

המעמד בראדין יכלול אמירת פרקי תהילים, י"ג מידות, דברי חיזוק מגדולי ישראל, כאשר בשיאו של המעמד, גדולי ישראל יניחו בסילודין את ספר הגיבורים עם שמותיהם של רבבות עמך בית ישראל מהעולם היהודי כולו, שביקשו להירשם בספר לאחר שקיבלו על עצמם ללמוד בסדר דף היומי כהלכה דבר יום ביומו.

גדולי ישראל באחד מהמסעות הקודמים

במקביל ליציאת המשלחת של גדולי ישראל לראדין, לקראת שעות אחה"צ, חברי המשלחת מאירופה, יצאו לציונו של מרן הברכת שמואל זי"ע, שם יושמעו דברי התעוררות, לבית החיים לציונם של רבי חיים עוזר גרוזינסקי ורבי איצלה פונביז'ער. בשעת ערב מאוחרת, במקביל למעמד בראדין יתכנסו הרבנים למעמד מיוחד על ציונו של מרנא הגר"א בווילנא, כאשר לאחר המעמד ייאמר סדר תהילים וי"ג מידות.

בתוך כך נמשכת ההרשמה לספר הגיבורים. ההרשמה אינה כרוכה בתשלום והיא מתאפשרת לכל מי שמקבל ע"י ללמוד בקביעות בדף היומי בהלכה לקראת המחזור השלישי שמתחיל בע"ה בי"ט אדר. ההרשמה מתבצעת באמצעות עמדות נדרים פלוס, או באמצעות האימייל dirshu@dirshuglobal.org

ראש הישיבה הרב שמואל יעקב בורנשטיין זצ"ל במסע דרשו מלפני כמה שנים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר