הרבי מויז'ניץ נגד זיופים בקלפיות: "חייבים לפעול רק בדרך הישר"

האדמו"ר מויזני'ץ, קרא הערב במהלך "סעודה שלישית" להימנע מזיופים בבחירות הקרובות: "חייבים לפעול אך ורק בדרך הישר". האדמו"ר התייחס גם כן למשבר הגיוס, ולסיכומים שהושגו עם צה"ל בנוגע לבדיקה הבעייתית ואמר: "התברר כי הבעיות עדיין קיימות" וולכם קרא האדמו"ר להמשיך שלא להתייצב בלשכת הגיוס

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

משבר הגיוס: הרבי מויז'ניץ לא חוזר בו מההוראה שלא להתייצב בלשכות הגיוס

במהלך דברי התורה שנשא הערב לפני צאת השבת מרן האדמו״ר מויזניץ שליט״א בפני אלפי החסידים במהלך סעודה שלישית התייחס הרבי שוב להוראתו מלפני שבוע לבחורי הישיבות שלא להתייצב כלל בלשכות הגיוס ואמר כי ההוראה לא שונתה.

האדמו״ר לא דיבר מפורשות, אך הרמז העבה היה ברור דיו לכולם.

בפתח דבריו האקטואלים אמר הרבי מויזניץ כי חובה על כולם להתגייס להצלחת רשימת יהדות התורה בבחירות הקרובות הן להצביע והן לפעול ולהתנדב למען המפלגה. "ישנם האומרים כי הנציגים של היום אינם טובים כפי שהיו אלו בעבר וישנם אחרים שיש להם טענות כאלו ואחרות". אמר הרבי מויז'ניץ.

האדמו"ר מויז'ניץ המשיך "אין זה נכון, חייבים לפעול להצלחת התנועה שתגן על קודשי היהדות".

בהמשך הדגיש הרבי כי ישנם כאלו החושבים שיצליחו לפעול על ידי זיופים או הצבעה כפולה. "חלילה, אין זו הדרך, חייבים לפעול בכל הכוח אך ורק בדרך הישר, דרך האמת". אמר האדמו"ר.

בנוסף התייחס הרבי לשאלת התייצבות בחורי הישיבות ואמר כי "הנושא עליו דיברנו בשבוע שעבר (איסור ההתייצבות לבחורים. י.כ. ) היה נראה בתחילת השבוע כי נמצא לו פתרון, ואכן כך חשבנו ביום שני, אך בהמשך התברר כי הבעיות עדיין קיימות ולכן ההוראה נשארת בעינה ואין כל שינוי (שעל הבחורים להמשיך ולסרב להתייצב. י.כ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר