50 שנות הנהגה

רבבת חסידי בעלזא בהתוועדות היסטורית. תיעוד

רבבת חסידי בעלזא השתתפו אמש (שלישי) בהתוועדות היסטורית מרגשת בראשות כ"ק האדמו"ר מבעלזא לציון 50 שנות הנהגה שנערכה בהיכל ארנה בירושלים. צפו בתיעוד ראשון (חסידים בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונות: אלי סגל; וידאו: באדיבות המצלם)

למעלה מרבבת חסידי בעלזא השתתפו אמש (שלישי) בהתוועדות היסטורית מרגשת בראשות כ"ק האדמו"ר מבעלזא לציון 50 שנות הנהגה שנערכה בהיכל ארנה בירושלים.

לצד דברי תורה וחיזוק הוקרנה מצגת מרטיטת לב שהיתה עשויה באומנות והציגה את סיפור תקומתה של המעצמה החסידית כשהאדמו"ר מהר"א מבעלזא "ע זיהגיע חסר כל לאחר ימי השואה האיומה ובתוך עשרות שנים הפכה החסידות לאימפריה של תורה ויראת שמיים לצד מפעילות חסד ועזרה לזולת.

מקהלת ענק בשילוב תזמורת יחד עם אמני הרגש הרב דוד דמן ודודי קאליש ניגנו במשך שעה ארוכה את שירי החסידות כשהקהל מזיל דמעות של התרגשות ומצטרף לשירי הנשמה וליצירות המופלאות.

במהלך הנאומים הדגישו הדוברים את עוצמתה הרוחנית של בעלזא תוך ציון העובדה שבתוך שנים מעטות הפכה לחסידות המפארת את כותל המזרח של עולם התורה והחסידות.

נאום מרטיט לב נשא תוך התייפחות של ממש וכשהוא גורר אחריו בבכי את אלפי החסידים, הרה"צ רבי אהרון מרדכי רוקח בנו יקירו של האדמו"ר מבעלזא, שלראשונה נשא דברים בנוכחות אביו מה שלימד על שרשרת הדורות שלא נפסקת ותימשך לעד עד ביאת גואל כששרביט ההנהגה יועבר מדור לדור.

הרה"צ רבי אהרון מרדכי דיבר על יסודותיה הרוחניים של בעלזא, תורה לצד עבודת השם וגמילות חסדים, והרחיב בהודאה על העבר ובקשה על העתיד שלא יטוש השם עמו.

בשעת חצות נכנס כ"ק האדמו"ר מבעלזא לקול שירת האלפים שקיבלו את הרבי בהדרת כבוד ובהתרגשות עצומה.

במשך שעה ארוכה נשמע נאומו חוצב הלהבות כאשר דיבר בפרוטרוט על דבר ימיה של בעלזא ועל הנדרש מכל חסיד וחסיד ובענווה רבה תלה הכל בסיעתא דשמיא ובהצלחתו של דודו הרבי מהר"א מבעלזא זצ"ל לקומם את הריסות החסידות מעפר ולהרימם לגבהים עצומים אשר אותם חוזים היום כולם.

צפו בגלריה של אלי סגל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר