נשלמות ההכנות ליום ההילולא הי"ז של האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע

מאות אלפי חסידי חב"ד, תלמידיו ומוקיריו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, משלימים בימים אלו את ההכנות לרגל יום ההילולא השבעה-עשר של האדמו"ר, שיצוין ביום שלישי, ג´ בתמוז. עשרות אלפים צפויים לעלות לציונו של הרבי שבניו-יורק, ולהשתתף בשורה של התוועדויות וכנסים לרגל היום הקדוש

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |

מאות אלפי חסידי חב"ד, תלמידיו ומוקיריו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, משלימים בימים אלו את ההכנות לרגל יום ההילולא השבעה-עשר של האדמו"ר, שיצוין ביום שלישי, ג´ בתמוז.

עשרות אלפים צפויים לעלות לציונו של הרבי שבניו-יורק, ולהשתתף בשורה של התוועדויות וכנסים לרגל היום הקדוש. תורים ארוכים ישתרכו במשך עשרים וארבע השעות של יום ההילולא של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע, ליד ציונו הקדוש שבבית-החיים ´מונטיפיורי´ בניו-יורק. רבבות חסידי חב"ד והמוני בית-ישראל יעלו להשתטח על הציון ולהעתיר תפילה על הפרט ועל הכלל.

בגלל העומס העצום של הציבור קבעו הממונים על הסדר במקום כי לכל אחד יינתנו דקות ספורות בלבד כדי לשהות בתוך ה´ציון´, הזמן הדרוש כדי לקרוא ´קוויטל´, בעוד שאר התפילות ייאמרו מחוץ למבנה.

ואילו כאן בארץ, העצרת המרכזית תתקיים ביום שני אור לג´ בתמוז, סביב שולחנות ערוכים, באוהל האירועים הענק שליד בית-הכנסת ´בית-מנחם´ בכפר-חב"ד, והיא מאורגנת ע"י צעירי-אגודת-חב"ד באה"ק, בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב.

ההתוועדות תיפתח בתפילת ערבית ובלימוד חלק ממאמר ´ואתה תצווה´, כנהוג. בהתוועדות יישאו דברים הגה"ח הרב מרדכי שמואל אשכנזי, מרא דאתרא דכפר חב"ד; הרב מנחם מענדל מנדלזון אב"ד קוממיות; הרב שמואל אליהו רב העיר צפת; והרב משה חיים לאו מרבני נתניה.

בין האורחים המיוחדים שיבואו לספר על פגישותיהם הבלתי נשכחות עם הרבי ניתן יהיה לשמוע את מר יעקב פרי ראש השב"כ לשעבר ויו"ר דירקטוריון בנק מזרחי-טפחות; מר אליעזר שפר בעבר יו"ר המחלקה לחינוך תורני בסוכנות היהודית וכיום יו"ר איחוד בתי הכנסת והקהילות; ומר יצחק סימן טוב איש עסקים מירושלים.

בין הדברים ישיר הציבור את ניגוני הרבי, עם הזמר החסידי ר´ יוני שלמה ומקהלת חסידי חב"ד בליווי תזמורתו של ר´ אהרלה ליפסקר.

מצעירי אגודת חב"ד, המארגנים את האירוע הגדול, נמסר, כי השאיפה היא ליצור אווירה של התוועדות חסידית אמיתית שתכבד את דמותו של האדמו"ר ואת כבודה של החסידות המפוארת. בעצרת צפויים להשתתף אלפי חסידי חב"ד ומוקירי הרבי מכל רחבי הארץ.

כמו כן, חסידי חב"ד ינהגו ביום ההילולא על-פי המנהגים שקבע כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש לאחר הסתלקות חותנו, אדמו"ר הריי"צ זצ"ל. ובהם כתיבת ´פדיון נפש´ ושיגורו בו ביום באמצעות שליח או מכשיר פקס לציונו של הרבי. ובאותו נושא, האגף לקליטת עלייה רוחנית בצעירי-חב"ד, המקיים פעילות עניפה כל ימות השנה בקרב העולים החדשים שעלו ארצה, הכין לקראת יום ההילולא הנחיות ברורות בשפה הרוסית כיצד לכתוב פ"נ, מהו פ"נ, וכן תרגום לרוסית של נוסח מקובל לכתיבת הפ"נ.

ובתוך כך, מאות רבות של ילדים יגיעו עם פתיחת ארועי יום ההילולא לרחבת בית "770" בכפר חב"ד כדי להשתתף בארוע ילדים המוני שמקיים ארגון "הפנסאים" ומטרתו לעורר את הקשר ורגש הגעגועים בין ילדי חב"ד הזזכים והצעירים שלא זכו לראות את כ"ק אדמו"ר, ובין כ"ק אדמו"ר זי"ע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר