מנכ"ל חברת מדיה מצליחה: כך אפשר להיפטר מ"דיכאון יום ראשון"

האיש בתמונה לא יכול לחכות כל שבוע שיום ראשון כבר יגיע והוא יחזור למשרד. למה? כי מסתבר שלאיש, גארי ויינרצ'אק, יש פתרון איך להתגבר על "דיכאון יום ראשון" לנצח (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
גארי ויינרצ'אק. לא עוד "דיכאון יום ראשון" (צילום: מתוך הפייסבוק של Gary Vaynerchuk)

אם גם בשבילכם יום ראשון הוא אחד הימים השנואים בשבוע, כדאי שתקשיבו לגארי ויינרצ'אק - יזם, ומייסד של סוכנות השיווק והפרסום הדיגיטלי 'ויינר-מדיה' בארה"ב שמגלגלת מיליוני דולרים בשנה.

בראיון לתכנית האינטרנט הניו יורקית 'האדיוטים המבריקים' (The Brilliant Idiots), טען ויינרצ'אק ש"העניינים לא עובדים" אצל אנשים שמתעבים את תחילת השבוע.

מה זה אומר? ובכן, לדבריו, דיכאון יום ראשון נובע משנאה של העבודה שממתינה לכם. אם אתם רוצים להיפטר לנצח מהתחושה הקשה, נסו לבחון את הסיבות מדוע אתם שונאים את העבודה שלכם (או את השגרה שמצפה לכם בשבוע שמתחיל).

לאחר שזיהיתם מה מפריע לכם, נסחו פתרונות אפשריים לכך והביאו אותם בפני הבוס שלכם, כדי להשיג מקסימום הנאה וסיפוק מהעבודה. אם אין סיכוי לשינוי, ויינרצ'אק ממליץ ליזום דברים באופן אישי.

"אפשר לבנות עסק או לעבוד מהצד. אני לא מבין למה אנשים שוקעים במנטליות מפסידנית ופשוט חושבים שהם לא מסוגלים לכך" אמר ויינרצ'אק, "יש המון זמן, נצלו אותו כדי להזיז דברים".

לדבריו, הוא מרחם על אנשים שכל השבוע רק מחכים שיגיע לסופו או לחופשה שיצאו אליה, משום שהעבודה אמורה להיות המקום שמעצים אותך, לא כובל אותך.

"ביום ראשון בערב, אני כבר ממש רעב" מתאר ויינרצ'אק, כאשר יום ראשון האמריקאי הוא למעשה מוצאי שבת בישראל. "אני משתדל ללכת לישון מוקדם ביום ראשון בערב בגלל שאני כבר לא יכול לחכות ליום שני".

מצד שני, אולי ויינרצ'אק מאושר כל כך כי שבוע העבודה שלו מסתיים ביום חמישי בערב ומתחיל רק ביום שני?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר