מחאת ההורים לא עזרה

נסגרה מחלקת האשפוז היחידה בירושלים לילדים חולי סרטן; כל הרופאים התפטרו

לאחר כחודשיים של איומי עזיבה קולקטיבית, במקביל למחאת הורים לילדים חולי סרטן - מימשו היום רופאי המחלקה לאונקולוגיה-המטולוגיה בהדסה עין כרם את איומיהם והתפטרו, ובכך נסגרה המחלקה היחידה בי-ם היעודית לכך (בריאות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית חולים הדסה. ארכיון (צילום: נתי שוחט / Flash90)

בעקבות מחלוקת קשה עם מנכ"ל הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין, התפטרו הבוקר (ראשון) כל רופאי המחלקה לאונקולוגיה-המטולוגיה, בה מטופלים ילדים חולי סרטן ולוקים במחלות דם קשות.

מנהל המחלקה, פרופסור מיקי וינטרוב, מסר בהודעתו: "הבוקר הגשתי את התפטרותי להנהלת הדסה, ופרופסור וילק, ד"ר חריט, ד"ר פריד, ד"ר בן עמי וד"ר פלד הגישו לי העתקים של מכתבי התפטרות אישיים שמסרו להנהלה. זהו רגע קשה ועצוב בשבילי, רגע של שבר אמיתי, אך לאור התנהלותה של ההנהלה איני יכול להמשיך להיות אחראי כלפי ההורים וכלפיכם על מתן הטיפול הטוב ביותר לילדים".

לדבריו כפי שפורסמו בחדשות 2, "בחודשים הקרובים אשקיע מאמץ מרבי לדאוג להעברה מסודרת של המטופלים לידי הצוותים שייקחו על אחריותם את הטיפול בילדים - בין בהדסה ובין במרכזים אחרים".

כבר כחודשיים שרופאי המחלקה מאיימים בעזיבה. כזכור, הורים לילדים החולים יזמו מחאת רשת בפייסבוק שנועדה לתמוך במנהל המחלקה מיקי וינטראוב, ואת האשמה הם הפנו להתנהלות של מנכ"ל בית החולים רוטשטיין. גם זימונו של וינטרוב לשר הבריאות יעקב ליצמן לא הועילה.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר באחת התגובות לאיומי ההתפטרות: "פרופסור וינטרוב הביע בימים האחרונים את רצונו לפרוש מבית החולים יחד עם כמה מחברי צוותו. מדובר ללא ספק באבדה של רופא מנוסה, מיומן וחרוץ ושל צוות מקצועי. הנהלת הדסה תעשה הכל כדי להניאם מצעד זה, ואם בכל זאת ייצא לפועל נגייס להם מחליפים הולמים, וזאת מבלי שהשירות הרפואי המעולה של המחלקה ייפגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר