יעקב ליצמן מבשר: ארכה של חודש ל"ביקור חולים"

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, הודיע הערב כי בתום פגישה של נציגי משרד הבריאות ניתנה ארכה של חודש עד שיימצא פתרון ל"ביקור חולים". הבוקר אמר ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, כי הוא קורא "לגורמים האחראים לגלות אחריות ולהבטיח שכל הסדר שיימצא לעתיד בית-החולים ביקור חולים, יכלול את מאות עובדי בית-החולים"

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
יעקב ליצמן. נמצא פתרון (פלאש 90)

בעקבות המשבר בבית-החולים "ביקור חולים", נפגשו היום נציגי משרד הבריאות עם גורמים בבית החולים, כדי לנסות ולמצוא פתרון.

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן אמר בעקבות הפגישה כי "הושגה ארכה של חודש להמשך פעילות בית החולים, בניסיון לגבש פתרון כולל במהלך תקופה זו".

הבוקר אמר ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, כי הוא קורא "לגורמים האחראים לגלות אחריות ולהבטיח שכל הסדר שיימצא לעתיד בית-החולים ביקור חולים, יכלול את מאות עובדי בית-החולים העלולים לאבד את מקור פרנסתם חלילה", אמר ברקת.

ברקת סבור כי יש לבחון פיתרון לבית-החולים בצורת שילוב בינו לבין אחד מבתי החולים הגדולים בעיר, "הדסה" או "שערי צדק", או עם אחת מקופות החולים, כדי שיפעל כזרוע קדמית שלהם במרכז העיר בכדי לאפשר את המענה הרפואי המקצועי הטוב ביותר לצורכי התושבים בירושלים.

כתב "כיכר השבת" ניצן ארליך מוסיף כי בשיחה הבוקר (ראשון) עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו, שר הפנים אלי ישי הביע שוב התנגדות נחרצת לסגירת "ביקור חולים".

"במצבי שיגרה וחירום, בית-חולים זה ממוקם באיזור מרכזי ומציל חיים. זהו פיקוח נפש הדורש מאמץ נוסף למנוע את סגירת בית-החולים", ציין ישי.

ביום רביעי שעבר, כצעד אחרון, עובדי "ביקור חולים" ערכו תפילה מיוחדת ברחבת הכותל המערבי - בעקבות הליכי סגירת בית-החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר