חמודי לא פסח על מודיעין-עלית

אלפי ילדי מודיעין עילית נהנו יחד עם כל בני משפחתם במשך כל ימי חול המועד פסח מלונה פארק חינם לתושבים שהופעל על-ידי המתנ"ס העירוני, בחסות "כללית" * במהלך ימי פעילות הלונה פארק שימחה את לב הילדים גם בובה מיוחדת בדמותו של ´חמודי´, הילד המאויר והמוכר מפרסומות הכללית

אלפי ילדי מודיעין עילית נהנו יחד עם כל בני משפחתם במשך כל ימי חול המועד פסח מלונה פארק חינם לתושבים שהופעל על-ידי המתנ"ס העירוני, בחסות ´שירותי בריאות כללית´.

פעילות ה´כללית´ למען הקהילה במודיעין עילית מתקיימת כל העת. במסגרת המיזמים החשובים הנעשים כל ימות השנה לרווחת ציבור הלקוחות הגדול וכלל התושבים במודיעין עילית, העניקה ה´כללית´ את חסותה על הלונה פארק הענק, שהוקם בכניסה לעיר ושימש את כלל ילדי העיר ללא כל תשלום, כאשר יום מיוחד ומרכזי יועד והוקדש לילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, אשר נהנו מפעילות מגוונת ומהנה שהותאמה במיוחד עבורם.

במהלך ימי פעילות הלונה פארק שימחה את לב הילדים גם בובה מיוחדת בדמותו של ´חמודי´, הילד המאויר והמוכר מפרסומות הכללית, אשר חילקה לאלפי הילדים ששהו בלונה פארק כובעי שמש ודיסקים לכבוד החג.

במהלך ימי הפעילות הופעלו במקום עשרות מתקנים מרהיבים ומשוכללים, בפיקוחם של משגיחים מיוחדים מטעם ´לשכת הרב´ – המרא דאתרא הגר"מ קסלר שליט"א.

במתחם הלונה פארק ביקרו מר עופר חברוני - סמנכ"ל הכללית, וראש חטיבת שירות ודר´ ערן רוטמן המנהל הרפואי במחוז מרכז, כשאליהם התלוו הרב מנחם שפירא, חבר הנהלת העיר והרב אברהם וייס, מנהל קשרי לקוחות של הכללית בעיר, לעמוד מקרוב אחר הפעילות הברוכה.

מנכ"ל העירייה, הרב יאיר קירשבוים, קידם את פניהם של נציגי הנהלת ´כללית´ והודה להם בחום על מתן החסות החשובה למען תושבי העיר, ביוזמה ברוכה זו שנהגתה ע"י ראש העיר הרב יעקב גוטרמן, במטרה לתרום לקהילה באופן מוחשי, הן לכלל הילדים והן לילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, ללא תשלום ובלא צורך לכתת רגליהם מחוץ לעיר ואחר מקומות שאינם ראויים לבני תורה.

ראש העיר הרב גוטרמן הודה בחום להנהלת המחוז ההיענות למטרה חשובה זו, ואף הדגיש את הפעילות השוטפת של ה´כללית´ לקידום הבריאות ולרווחת הקהילה, כפי שהיא באה לידי ביטוי בעת האחרונה, וכן את יעילות וחשיבות פעילותו של הרב אברהם וייס למען ציבור התושבים, במסגרת תפקידו כמנהל קשרי הלקוחות בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר