מדאיג: אברכים באלעד סובלים מלחץ דם גבוה

בדיקות פתע שנערכו לאברכים בעיר אלעד העלו נתונים מדאיגים: אחוז גבוה מהם מעשנים, רובם אינם מקפידים על תזונה נכונה. למרות ששמדובר באנשים צעירים, המודעות לנושא הבריאות והשמירה על הגוף, עדיין נמוכה בקרב אוכלוסיית האברכים בעיר. "אנו ממליצים לעירית אלעד ליזום קמפיין שיעודד את מודעות התושבים לחשיבות הנושא"

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בימים האחרונים הפתיעו מתנדבי "איחוד הצלה" ואנשי "מכבי" את האברכים בעיר אלעד, ובשעה ששקדו על תלמודם ועסקו בסוגוית אביי ורבא, נכנסו המתנדבים לביקורת פתע רפואית והקימו עמדות בכניסה להיכלי התורה לבדיקת לחץ דם ומשקל תקין.

האברכים נעמדו בתור בכדי להיבדק ולדברי ברוך שטרן, מעסקני העיר "התוצאות מדאיגות".

מתברר כי על פי השאלונים אחוזים גדולים מאברכי העיר מעשנים ואינם מקפידים על תזונה נכונה, דבר המתבטא במשקל עודף אצל אחוזים גדולים מהם ובלחץ דם גבוה במיוחד.

לדבריו, הרופאים ששהו המקום נדהמו אף הם מהנתונים המדאיגים והמליצו לרבים מהאברכים להקפיד על הליכה בכל יום באוויר הצח, וכן להימנע מאכילת "ג´אנק פוד" ודברים מזיקים.

העישון, הבהירו הרופאים, מסוכן גם אם הדבר משפר את הריכוז ואת יכולת הלימוד.

למרות ששמדובר באנשים צעירים, המודעות לנושא הבריאות והשמירה על הגוף, עדיין נמוכה בקרב אוכלוסיית האברכים בעיר.

"אנו ממליצים לעירית אלעד ליזום קמפיין שיעודד את מודעות התושבים לחשיבות הנושא", אמרו המתנדבים. "חבל מאוד שאת התוצאות המרות נראה חלילה בעוד מספר שנים מועטות אם הדבר לא יטופל ברצינות כעת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר