הרפורמים יבחרו 'רב' אלטרנטיבי לפי לייקים בפייסבוק

'מרכז צדק לנשים' הכריז על בחירות אלטרנטיביות לרבנות הראשית. מי במועמדים? ניחשתם נכון, 'רבנים' רפורמיים, וגם 'רבות'. וגם: כך יתנהל הליך ה"בחירות": המועמד שיזכה למספר הלייקים הגדול ביותר, יהפוך ל"רב" הראשי (חדשות, מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

זו לא בדיחה: הרפורמיים ייבחרו רב ראשי אלטרנטיבי, המוזר בהליך הבחירות הוא, שה'רב' שייבחר, יהיה הרב שיקבל את מספר הלייקים הגבוה ביותר.

הבחירות לתפקיד כבר החלו, והמועמדים לתפקיד הם ה'רבנים': גלעד קריב, הד"ר אריאל פיקאר, תמר אלעד-אפלבּום, ומלכה פיוטרקובסקי, ממקימות פורום 'תקנה'.

הבחירות האלטרנטיביות, בהן כאמור משולבים המועמדים הרפורמיים, נערכות באמצעות עמוד הפייסבוק של "מרכז צדק לנשים', כאשר ה"רב" שיקבל את מספר הלייקים הגבוה ביותר - הוא זה שימונה לרב הראשי האלטרנטיבי.

"אנו מכריזים על בחירות פתוחות וחלופיות לרב הראשי לישראל" נכתב בפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק בו נערכות הבחירות לרבנות הראשית האלטרנטיבית.

"בשבועות הקרובים יתנהלו בחירות לרב הראשי לישראל. על פי חוקי מדינת ישראל, רק רב אורתודוקסי יכול לכהן כרב הראשי והוא נבחר על ידי "אסיפה בוחרת" המונה 150 חברים, שרובם (80) רבנים אורתודוקסים, ומיעוטם נציגי ציבור. ונשים? כיום נמצאת רק אשה אחת בגוף הבוחר".

בעמוד הפייסבוק בו נערכות הבחירות הזמינו את הציבור לעשות "לייק" לרב הנבחר, והבהירו: "המועמדים נבחרו על ידנו ולא הציעו את עצמם. אתם מוזמנים להכיר אותם: את החזון, הניסיון, והערכים לאורם הם פועלים. סמנו "לייק" לכל מי שאתם מוצאים ראוי לכהן בתפקיד המכובד. העבירו ושתפו גם עם חברים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר