בדקו את עצמכם

רוצים 'לקרוא בקפה'? זה מה שכוס הקפה שלכם אומרת

הדרך שבה אנשים מכינים קפה מלמדת עליהם המון. אם תשימו לב לדרך שבה אתם וחבריכם מכינים קפה, תוכלו להכיר את דפוס ההתנהגות שלכם בחיים • כך 'תקראו בקפה' (מעניין)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שטארסטוק, AliceCam)

הקפה שאתם שותים, מלמד על האישיות שלכם לא מעט. גם מבלי להיות 'קורא בקפה' ניתן לאבחן את האישיות שלכם בקלות על פי הרגלי שתיית הקפה שלכם.

אז מה מלמדת עליכם כוס הקפה שאתם שותים? להלן שבעת הטיפוסים שמכינים קפה:

1. ממלאים עד למעלה - אתם ממלאים את הקפה עד למעלה, ותמיד נשפך לכם קצת? כנראה שאתם אוהבים למצות את החיים עד תומם, ואתם לא מוכנים להתפשר על איכות החיים שלכם. חשוב שתדעו שזה בלתי אפשרי - גם אם הוספתם עוד טיפה חלב, תאלצו בסופו של דבר לשפוך ולוותר מעט. אתם צריכים ללמוד להתפשר קצת בחיים...

2. מתכון מדויק - אתם מקפידים על מתכון מדויק וכל כוסות הקפה שלכם באותו הטעם? כנראה שאתם אוהבים סדר ודיוק בחיים ואולי קצת נוקשים מדיי. במציאות אין כוס קפה אחת שדומה בטעמה לחברתה, וכמה שלא תנסו לדייק את החיים שלכם תמיד תאלצו להיאזר בגמישות, ולהתמודד עם שינויים ומצבים בלתי צפויים.

3. מוסיפים עוד טיפה סוכר - אתם תמיד מוסיפים עוד קמצוץ של סוכר לקפה? כנראה שאתם חיים בתחושה שחסר לכם קצת ריגוש בחיים. חשוב שתדעו שקמצוץ הסוכר לא באמת ישפיע על הקפה שלכם, וכנראה שגם הריגוש הנוסף שאתם חולמים עליו לא יהיה זה שיהפוך את החיים שלכם למאושרים.

4. נשפך לכם קצת סוכר מסביב לכוס - פינת הקפה שלכם תמיד מלוכלכת? נשפך לכם אבקת קפה וסוכר מסביב לכוס? לא צריך להיות מיסטיקן בכדי לדעת שאתם לא אנשים של גבולות. זה בסדר שאתם לא אוהבים להיות מדויקים מדיי, אבל כמות האנרגיות שאתם מבזבזים לצד החיים שלכם פוגעת בבהירות שלכם בחיים וגורמת לכם להשקיע מאמצים במקומות הלא נכונים.

5. נמנעים מסוכר - אתם שותים את הקפה ללא סוכר? כנראה שאתם טיפוסים מלאי אמביציה ושחשוב לכם להתקדם בחיים. אתם ללא ספק יודעים להעדיף את האיכות על הנוחות, ויש בכם משמעת עצמית. עם זאת, חשוב שתאפשרו לעצמכם הנאות בכמות סבירה בכדי לשמור על איכות חייכם.

8. 'זורקים מה שיוצא' - אתם 'זורקים' קפה וסוכר ומה שיוצא יוצא? כנראה שגם בחיים אתם לא מתוכננים, ואין לכם אסטרטגיה ברורה. אז יכול להיות אולי שיש לכם כמות גדולה של אנרגיות ושאתם דוחפים את עצמכם בכל הכוח - אך אם תגבשו אסטרטגיה ותציבו לעצמכם מטרות ברורות, תבזבזו הרבה פחות אנרגיות ותקבלו תוצאות טובות בהרבה.

7. מגלים בקביעות שהחלב חמוץ - אתם מגלים תמיד שהחלב חמוץ? כנראה שאתם מחמיצים לא מעט דברים בחיים שלכם. ניתן לשער שלא מעט פעמים הזמן שלכם מתבזבז ואתם לא מצליחים לממש את החלומות שלכם. חשוב שתפנימו שלפעמים דווקא הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל, ואם תקפידו על לוחות זמנים וקביעת יעדים לביצוע המטרות שלכם תגלו כמה קל לכם להצליח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר