יותר מ-50,000 מכתבי תנחומים נשלחו למשפחת המלכה

לא יאומן, אבל יותר מחמישים אלף אנשים טרחו לשבת ולכתוב איגרת השתתפות בצער למשפחת המלכה אליזבת, הכניסו למעטפה, שלחו בדואר ואף קיבלו מענה מצוות הארמון. אכן נימוסים בריטיים (מעניין)

תהילה אלטמן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

לאחר שהמלכה אליזבת הלכה לעולמה בגיל 96, ב-8 בספטמבר, משפחתה הציעה לקהל הרחב לשלוח להם הודעות תנחומים, בפוסט באינסטגרם הרשמי של הארמון. "להדרכה העדכנית ביותר בנושא האבל וכיצד לחתום על ספר התנחומים המקוון שלנו, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו", נכתב שם.

עם זאת, מעריצי הארמון העבירו אליו גם איגרות וכרטיסים פיזיים ומתברר שהם ממש נספרו ונלקחו ברצינות גמורה. בפוסט אחר באינסטגרם, דווחה המשפחה: "יותר מ-50,000 מכתבים וכרטיסים נשלחו למלך, לזוגתו המלכה ולבני משפחת המלוכה, בעקבות מותה של המלכה אליזבת וצוות קטן אך מסור ממיין בקפידה, קורא ומגיב להודעות כשהן מגיעות". לא מובן מאליו.

תהליך דומה התרחש כאשר בעלה של המלכה אליזבת, הנסיך פיליפ, נפטר לפני שנה. עם זאת, הקישור לספר התנחומים הווירטואלי אינו זמין עוד באתר משפחת המלוכה.

לאחר שפרחה נשמתה של המלכה, משפחתה נכנסה לתקופת אבל, שנמשכה עד ה-27 בספטמבר. המלך צ'ארלס השלישי שיתף הצהרה, גם היא באינסטגרם ובה ציין: "אנו מתאבלים עמוקות על פטירתה של שליטה ואמא אהובה. אני יודע שהאובדן שלה יורגש עמוקות בכל הארץ, בממלכות ובחבר העמים ועל ידי אינספור אנשים ברחבי העולם. במהלך תקופה זו של צער ושינוי, אני ומשפחתי נתנחם ונתחזק מהידע שלנו על הכבוד והחיבה העמוקה שבהם המלכה נתברכה".

במהלך טיול שערך לבניין העירייה בווינדזור, כדי להודות לעובדים שעזרו במהלך טקס הלוויה של המלכה, הנסיך וויליאם הביע כמה תמיכת הציבור סייעה להם. הוא הודה שעדיין חווה רגעים של עצב בעקבות האובדן, אבל הוסיף שהתמיכה מהציבור חיזקה מאד את משפחתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר