פאנל תקשורת חרדית ● וידאו מלא

אטיאס: "הוועדות בעיתונים נשלטות על-ידי אשכנזים"

רבות דובר על הפאנל שעסק בתקשורת החרדית במסגרת "כנס אילת לעיתונות". עכשיו, מתכבד "כיכר השבת" להגיש את הוידאו המלא מהפאנל, בו ישבו זה לצד זה: שחר אילן, אבי מימרן, אבישי בן- חיים, יוסי אליטוב, חיים זיסוביץ´ ועוד. וגם: השר אריאל אטיאס מספר מה זה "עיתון חרדי". וידאו מלא (בכיכר, עיתונות)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
משתתפי הפאנל (צילום: מתוך הוידאו)

פאנל מרתק על עיתונות חרדית נערך בשבוע שעבר ב"כנס אילת לעיתונות", בהשתתפות עיתונאים חרדים וחילונים: יענקי פלאי (קול חי) אבי מימרן (קול ברמה), יוסי אליטוב (משפחה), אבישי בן-חיים (ערוץ 10), שחר אילן (לשעבר הארץ) וחיים זיסוביץ (המנחה).

בן-חיים, שנחשב לאוהד הציבור החרדי, סיפר לנוכחים את השתלשלות התקשורת החרדית: מ"המודיע" ועד לקווי הנייעס, מהשבועונים ועד אתרי האינטרנט החרדים, מתחנות הרדיו ועד למוקדי הסמסים החרדים.

הנאום המרכזי היה של שר השיכון והבינוי, אריאל אטיאס. "במקביל לתקשורת החילונית, גם התקשורת החרדית יש אינפלציה של חדשות", קונן אטיאס על העובדה שאין עומק בחדשות. "יש בתקשורת החרדית סינון - בשביל חינוך הילדים", הסביר אטיאס.

אטיאס דיבר על ההסתה נגד החרדים בכלי-התקשורת. "כשאנחנו בממשלת הליכוד, אנחנו תמיד תחת מגננה. כשהיינו בממשלת קדימה זה לא היה. יש רדידות בתקשורת הכללית בכל מה שקשור לחרדים. קחו למשל את חוק האברכים. לא אפשרו אפילו להביא את הצד החרדי, מלבד טורים בודדים פה ושם. אין את האיזון, את השוויוניות", אמר אטיאס.

במהלך נאומו, חזר אטיאס לראיון שהוא ערך עם עורך "בקהילה" בנימין ליפקין במוסף סוכות - אז אטיאס היה בתפקיד המראיין.

"הדבר שעלה בסוף הראיון - זה שבסופו של דבר, הוועדות הרוחניות נשלטות על-ידי האשכנזים. אין מה לעשות כרגע", אמר אטיאס. "כשנכנסתי למשרד התקשורת, ניסתי להתעסק בעניין, וזה מה שהוביל להקמת תחנת ´קול ברמה´".

"טוב תעשה התקשורת החילונית, אם ייתנו משקל גדול יותר גם לצד השני", סיכם השר אטיאס.

לאחר נאומו של אטיאס, התנצחו משתתפי הפאנל על נושאים רבים הקשורים בתקשורת החרדית. אבישי בן-חיים התלונן על כותרת ב"כיכר השבת", חיים זיסוביץ דיבר על התעלמות מביקור האפיפיור בתקשורת החרדית, יוסי אליטוב פרגן למוסף הכלכלי של "משפחה", אבי מימרן דיבר על התפקיד החינוכי של העיתונים החרדיים ושחר אילן, כצפוי, מצא רק את הזוויות השליליות בתקשורת החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר