סאטירה חרדית? כך נשמעה מהדורת הפורים ב"הקול החרדי"

הכותב חיים גריידינגר מ"הקול החרדי" חתום על מבזק הסאטירה החרדית הראשון בהיסטוריה כאשר שידר מבזק מיוחד בצהרי יום הפורים במערכת החדשות של הרשת. למה פשטו פקחי משרד החינוך על ישיבה בבני ברק ואיך הגיב אליאור חן לגזר דינו? הכול בפנים. האזינו, והביעו את דעתכם

ב. ניסני | כיכר השבת |
פורים (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

"ארץ נהדרת" זהירות, "הקול החרדי" מאחור. העיתונאי חיים גריידינגר שידר ביום הפורים האחרון מבזק חדשות סאטירי ראשון בהיסטוריה של התקשורת החרדית, במהדורה שנגעה בכל האירועים המרכזיים האחרונים שהתחוללו בחודשים האחרונים בציבור החרדי.

חיים גריידינגר
בין השאר הייתה התייחסות במהדורה למתיחות האחרונה במגזר הספרדי – אשכנזי ולשלל נושאים נוספים שעמדו בראש ההתעניינות הציבורית החרדית.

כך למשל התייחס גריידינגר להגעת ליצמן למסיבת הפרידה מפרוש ואמר, "סגן שר הבריאות ליצמן הגיע אף הוא לאירוע, זאת על מנת לוודא שפרוש אכן הולך".

בראיון ל"כיכר השבת" מספר גריידינגר על הפקת המהדורה ואמר, "זה היה כיף גדול והזדמנות לעשות משהו קצת שונה מהרגיל. אני חושב שיש מקום לסאטירה גם במגזר החרדי בתנאי שהיא תיעשה כמובן במגבלות המתאימות.

"יש דברים שהם טאבו אבל גם כך ניתן למצוא מספיק דברים על סדר היום שיש לנו אמירה לגביהם ולעשות זאת בצורה שתתאים לאוזן החרדית".

גריידינגר הוסיף וציין, "בכלל מי שרואה את תחום הסאטירה האיכותית בישראל בוודאי שם לב לידידיה מאיר המוכשר שמוביל אותה בשנים האחרונות בהצלחה מיוחדת. לדעתי זה נובע מכך שאורח החיים החרדי וצורת המחשבה הישיבתית מאפשרת להסתכל על האירועים המתרחשים מנקודת שיפוט מחודדת וצינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר